Jump to content

Nieuwe Ierse Grand Theft Auto 4 Commercial

Recommended Posts

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

6

• Valkenburger

5

• jr_maffia

4

• LangeDraak

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
ik zie geen gevangenis hoor.

Hierow. Mensen die in een gevangenis zitten dragen meestal oranje kleding in Amerika.

afbeelding3xb4.png

Geplaatst:
ik zie geen gevangenis hoor.

Hierow. Mensen die in een gevangenis zitten dragen meestal oranje kleding in Amerika.

afbeelding3xb4.png

oke bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Eventjes een inteligente vraag tussedoor. Hoorde ik nou echt op het laatst de (vertaalde) woorden "Grand theft Auto 4 + X-Box360 Pack" voor 199 euro??? :ch:

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:
Eventjes een inteligente vraag tussedoor. Hoorde ik nou echt op het laatst de (vertaalde) woorden "Grand theft Auto 4 + X-Box360 Pack" voor 199 euro??? :ch:

Vanaf 199 euro ofzo ja. De Arcade Pack is 199 euro, dus misschien krijg je daar nu wel in Ierland gratis GTA 4 bij.

Dat er een gevangenis was, is al een tijdje bekent door de gelekte map. De gevangenis ligt trouwens in Alderney.

Geplaatst:

Vanaf 199 euro ofzo ja. De Arcade Pack is 199 euro, dus misschien krijg je daar nu wel in Ierland gratis GTA 4 bij.

Dat er een gevangenis was, is al een tijdje bekent door de gelekte map. De gevangenis ligt trouwens in Alderney.

Waar kun je die gelekte map bekijken dan?

Geplaatst: (bewerkt)

Waar kun je die gelekte map bekijken dan?

URL VERWIJDERD

Bewerkt: door Joriz
Op de kaart moeten we wachten tot het spel uit komt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...