freestyla Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 niets nieuws die gevangenis is de alderny state corectional facility stond op gelekte map Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Er is een nieuwe spot van 60 sec, en die is echt heeel vet Reageren
Valkenburger Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Er is een nieuwe spot van 60 sec, en die is echt heeel vet Heb je een linkje? Klinkt goed! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Er is een nieuwe spot van 60 sec, en die is echt heeel vet Heb je een linkje? Klinkt goed! Hij staat in de 1e bericht van dit topic! Waar weet iemand hoe dat nummer heet, iemand had het al ergens gepost, maar kan het nie meer vinden Bewerkt: 17 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Biocount Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Hier nogmaals het volle filmpje: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/F5CE240A-...ta4tvcmukhi.asx Errig leuk!! Reageren
pilot Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Er is een nieuwe spot van 60 sec, en die is echt heeel vet Heb je een linkje? Klinkt goed! Hij staat in de 1e bericht van dit topic! Waar weet iemand hoe dat nummer heet, iemand had het al ergens gepost, maar kan het nie meer vinden Het heet Get Innocuous van LCD Soundsystem. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Er is een nieuwe spot van 60 sec, en die is echt heeel vet Heb je een linkje? Klinkt goed! Hij staat in de 1e bericht van dit topic! Waar weet iemand hoe dat nummer heet, iemand had het al ergens gepost, maar kan het nie meer vinden Ow, oké. Die beschouw ik al als oud :$ Never mind...... Bewerkt: 17 april 2008 door Valkenburger Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Er is een nieuwe spot van 60 sec, en die is echt heeel vet Heb je een linkje? Klinkt goed! Hij staat in de 1e bericht van dit topic! Waar weet iemand hoe dat nummer heet, iemand had het al ergens gepost, maar kan het nie meer vinden Ow, oké. Die beschouw ik als al als oud :$ Never mind...... Hij is geupdate door Joriz naar 60 sec. Dus hij is nieuw.. Kijk maar Reageren
Valkenburger Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik heb hem gezien... Dacht gewoon dat jij bedoelde dat er weer een nieuwe was Wat logisch klinkt want dit filmpje gaat nergens over als je GTA4 niet kent in mijn ogen. Ze kunnen véél meer laten zien! Reageren
jr_maffia Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Echt een lauw filmpje! Zo realistisch, mensen in het park die stretch oefeningen aan het doen zijn, Iemand word beroofd, gevangenis. Echt allemaal hele leuke animatie , grappig ook! holla Reageren
LangeDraak Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Is het nu een gevangenis of is het alderny state corectional facility en wat is de alderny state corectional facility eigenlijk ?? Reageren
jr_maffia Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Is het nu een gevangenis of is het alderny state corectional facility en wat is de alderny state corectional facility eigenlijk ?? Om je vraag te beantwoorden, ik zou niet weten of een het een gevangenis is, maar je ziet mensen in opstand komen volgens mij. Nou het zijn mensen in oranje pakken, dus ik denk niet dat ze daar voor hun lol zitten. je zegt correctional mijn engels is niet goed maar het is iets om mensen te verbeteren het het kan dus een gevangenis of een soort (TBS)kliniek zijn , maar ik denk een gevangenis. Of je daar in vast kunt zitten is nog te bezien Reageren
jr_maffia Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik heb hem gezien... Dacht gewoon dat jij bedoelde dat er weer een nieuwe was Wat logisch klinkt want dit filmpje gaat nergens over als je GTA4 niet kent in mijn ogen. Ze kunnen véél meer laten zien! Inderdaad ze kunnen veel meer laten zien. Maar dat doen ze niet, je kent Rockstar Eigenlijk vindt ik het wel best zo, want op deze manier houden ze ons allemaal in spanning (mij iig wel) Reageren
Valkenburger Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in! Nu ken je de gameplay niet echt goed en is de eerste keer dat je het spel vind nog echt spannend! Nog 276 uur Reageren
mastala Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in!Nu ken je de gameplay niet echt goed en is de eerste keer dat je het spel vind nog echt spannend! Nog 276 uur ziek dat je die uren telt:P haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.