Jump to content

Nieuwe Ierse Grand Theft Auto 4 Commercial

Recommended Posts

Geplaatst:
ik zie geen gevangenis hoor.

Hierow. Mensen die in een gevangenis zitten dragen meestal oranje kleding in Amerika.

afbeelding3xb4.png

oke bedankt.

jama int gevangenis dragen toch iedereen oranje kleren en waarom draagt dan niko iets anders?

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

6

• Valkenburger

5

• jr_maffia

4

• LangeDraak

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Hierow. Mensen die in een gevangenis zitten dragen meestal oranje kleding in Amerika.

afbeelding3xb4.png

oke bedankt.

jama int gevangenis dragen toch iedereen oranje kleren en waarom draagt dan niko iets anders?

Daar kunnen we pas na de 29ste antwoord op geven :Y:tu:

Geplaatst:

afbeelding3xb4.png

oke bedankt.

Als je het filmpje bekijkt, dan zie je dat het een mix is van allerlei beelden door elkaar. Niet dat Niko zich op de plaats van het beeld bevindt, dus dat zal het zijn denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je het filmpje bekijkt, dan zie je dat het een mix is van allerlei beelden door elkaar. Niet dat Niko zich op de plaats van het beeld bevindt, dus dat zal het zijn denk ik.

Dat zou heel goed kunnen....

Nu ik het filmpje opnieuw heb bekeken loopt Nico gewoon door het verhaal heen....

Niet dat we nu met zekerheid kunnen zeggen dat Nico daar ook in het oranje loopt ^_^

Bewerkt: door repbon
Geplaatst:

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je vast kan zitten in de gevangenis.

In SA zeiden ze eerder ook dat je vast kon zitten, terwijl dit helemaal niet het geval was.

Wel denk ik dat je de gevangenis in IV kan bezoeken, door er doorheen te lopen, of dat je iemand moet opzoeken voor een missie.

Maar vastzitten of daar tussen die andere gevangenen met een oranje pakkie staan? uh nee... :N

Geplaatst:

Misschien dat je wel vast kunt zitten. Maar dat er dan veel tijd vergaat in een klein moment, dus dat je daarna weer vrij uit kan gaan, en verder kan gaan met het spel.

Of misschien wel dat je een bepaald geldbedrag moet betalen voor lichte delicten, wie zal het zeggen :7

Geplaatst:

Heel leuk. Ik vond het achtergrond gebeuren wel heel realistisch. Brandweer, auto jatten, uit een kerk wandelen, chopper... zalig gewoon, ik kan niet meer wachten

Geplaatst:

Leuk filmpje. Ik hoop dat we voor 25 april nog een filmpje/commercial over GTA IV te zien krijgen.

Daarna ben ik namelijk tot 2 mei op vakantie!

HopenHopenHopenHopenHopenHopenHopenHopenHopenHopen _O_

Ciao :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...