zwelg Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 hoi mensen, Zou iemand voor mij de dere missie van de vliegschool kunnen halen.. En wil iemand dan vertellen hoe ik die same game hier kan zetten dan? Groetjes jorrit en alvast bedankt GTASAsf1.b
Ghost_Rider Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Circle Airstrip and Land - Goud! Beloning: Flying Skill + Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in SA. Bewerkt: 16 april 2008 door ..::GhostRider::..
zwelg Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 heej chill. maar hoe knal ik mijn save game hierzo dan of kun je deze al gebruiken?? GTASAsf1.b
zwelg Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 heej chill. maar hoe knal ik mijn save game hierzo dan of kun je deze al gebruiken?? Kan ik nu gewoon het spel op starten en weer verder gaan dus die missie is nu gehaald en op geslagen dan?? GTASAsf1.b
Ghost_Rider Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Kan ik nu gewoon het spel op starten en weer verder gaan dus die missie is nu gehaald en op geslagen dan?? Ja, je kan gewoon SA opstarten, je savegame laden en dan zul je bij Verdant Meadows starten. De vlieg missie zal dan gehaald zijn op goud.
zwelg Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Kan ik nu gewoon het spel op starten en weer verder gaan dus die missie is nu gehaald en op geslagen dan?? Ja, je kan gewoon SA opstarten, je savegame laden en dan zul je bij Verdant Meadows starten. De vlieg missie zal dan gehaald zijn op goud. Harstikke bedankt man..
zwelg Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Kan ik nu gewoon het spel op starten en weer verder gaan dus die missie is nu gehaald en op geslagen dan?? Ja, je kan gewoon SA opstarten, je savegame laden en dan zul je bij Verdant Meadows starten. De vlieg missie zal dan gehaald zijn op goud. Harstikke bedankt man.. Ik heb het spel opgestart en naar dat vleigveld gereden, maar er is niks behaald hoor.. de vleigschool is nog steeds niet klaar.. help help of doe ik iets verkeerd Dus mijn vraag is zou je heel de vliegschool willen halen iemand?? >>> Door Bling: Even geduld, s.v.p. Niet na 10 minuten al gaan dubbelposten. Samengevoegd. <<< GTASAsf1.b GTASAsf1.b
Ghost_Rider Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Je moet wel de savegame in mijn post downloaden... Hij staat ergens onderaan de post. Je klikt erop en je slaat hem op in de 'San Andreas User Files'. Start SA dan op en laad je savegame.
zwelg Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Je moet wel de savegame in mijn post downloaden... Hij staat ergens onderaan de post. Je klikt erop en je slaat hem op in de 'San Andreas User Files'. Start SA dan op en laad je savegame. He ja het is me gelukt, maar nu mijn vraag of je heel de vliegschool zou willen halen dan kan ik namelijk verder, Bijvoorbaat dank GTASAsf1.b
Ghost_Rider Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Flying School - Alles Goud! Beloning: Respect + - Flying skill + - Toegang to vliegvelden. - Een Hunter, Stuntplane en Rustler. Ik heb géén cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in SA. Bewerkt: 16 april 2008 door ..::GhostRider::..
Recommended Posts