Twinsen Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Ik heb een goed car system gevonden werkt ook goed maar er mist nog 1 ding. Zodra (na het kopen van een auto) uitlogt en later weer inlogt, is je auto niet meer van jou. Kan iemand me helpen dit te fixen? (zodat de server je auto onthoud.) klik hier om het filterscript te downloaden vriendelijk bedankt, Twinsen Bewerkt: 16 april 2008 door Twinsen Reageren
Twinsen Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik bedoel dat als je weer op de server inlogd en je roept je auto, hij zegt dat je nog een auto kopen moet, terwijl je dat voor het uitloggen gedaan had Reageren
BigBlower Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 heb je hiervoor een huis nodig, zodat je een auto ervoor kan zetten of kan je dr zoiezo eentje kopen, zoja waar komt ie te staan dan... en als je t werkend hebt wil je m dan posten en als je er een huis voor nodig hebt, weet je misschien waar ik een tut kan vinden om huizen te koop te zetten enzo alvast bedankt!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.