Jump to content

Storing in GTA Vice City?

Klus

Recommended Posts

Als ik speel zie ik soms 'foutjes' zoals dit:

gtavcbugdi8.jpg

Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb dit niet altijd, wel vaak en dit is storend. Detail: mijn pc heeft 2000 MB RAM, 6,4 GHZ, meer dan 32 MB Videokaart geheugen, ... Help me :engel:

Bewerkt: door Klus
Delen op andere websites

Sla je spel op, sluit VC af en start hem opnieuw op. Dan moeten deze tekentjes verdwenen zijn. ;)

Switch je vaak naar het bureaublad? deze tekentjes heb ik ook wel een met San Andreas als ik siwtch naar het bureaublad en terug. Doe dit dus alleen als het noodzakelijk is. :)

Delen op andere websites

Sla je spel op, sluit VC af en start hem opnieuw op. Dan moeten deze tekentjes verdwenen zijn. ;)

Switch je vaak naar het bureaublad? deze tekentjes heb ik ook wel een met San Andreas als ik siwtch naar het bureaublad en terug. Doe dit dus alleen als het noodzakelijk is. :)

Ik startte juist VC weer op, ik kies mijn savegame en dan komen er zulke tekens. Ze blijven niet staan, ze 'flitsen'. Is dit hetzelfde?

Delen op andere websites

Heb je dan mods geinstaleerd? Als dat zo is meot je ze eens verwijderen en kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. De mod kan waarschijnlijk een foute mod zijn, en daarom deze tekentjes veroorzaakt. :)

Delen op andere websites

Instaleer Vice City dan eens opnieuw, dan worden alle bestanden vervangen door de orginele. Misschien heb je per ongeluk ergens iets verander zonder dat je het weet. Instaleer dus eens opnieuw. ;)

Delen op andere websites

Update de drivers van je videokaart. Indien je hele hele oude drivers heb (echt jaren oud dus) komen dit soort problemen voor aangezien de drivers van je videokaart dan nog niet goed met GTA Vice City overweg kunnen.

Na een update moet alles er wel goed uit zien.

Delen op andere websites

Update de drivers van je videokaart. Indien je hele hele oude drivers heb (echt jaren oud dus) komen dit soort problemen voor aangezien de drivers van je videokaart dan nog niet goed met GTA Vice City overweg kunnen.

Na een update moet alles er wel goed uit zien.

Hoe doe ik dat als ik vragen mag? Detail: mijn pc heeft 2000 MB RAM, 6,4 GHZ, ...

Delen op andere websites

Hoe doe ik dat als ik vragen mag? Detail: mijn pc heeft 2000 MB RAM, 6,4 GHZ, ...

Je gaat naar de site van jou videokaart merk. >>hier<< moet je als je een ATi videokaart hebt, en >>hier<< als je Nvidia hebt. Als je een ander merk hebt moet je even zelf zoeken. Nadat je de site hebt kies je je videokaart, die je kunt vinden door in 'Uitvoeren' 'DXDIAG' te typen, en download je de drivers. Instaleer ze en je bent klaar met updaten. ;)

Delen op andere websites

Je gaat naar de site van jou videokaart merk. >>hier<< moet je als je een ATi videokaart hebt, en >>hier<< als je Nvidia hebt. Als je een ander merk hebt moet je even zelf zoeken. Nadat je de site hebt kies je je videokaart, die je kunt vinden door in 'Uitvoeren' 'DXDIAG' te typen, en download je de drivers. Instaleer ze en je bent klaar met updaten. ;)

In dxdiag zie ik mijn videokaart niet staan. Kan je specifieker zijn?

Delen op andere websites

Is DirectX zo'n driver dan? Zoja: ik heb DirectX 10.0.

Nee, zover ik weet is DirectX een programma om beter graphics uit je videokaart te halen. Je moet boven Fabrikant kijken, daar hoort Naam: te staan. Daarachter staat je videokaart. Kijk maar op de screen hierboven. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...