Klus Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Nu zijn die storingen weg! Dank u wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2008 Sla je spel op, sluit VC af en start hem opnieuw op. Dan moeten deze tekentjes verdwenen zijn. Switch je vaak naar het bureaublad? deze tekentjes heb ik ook wel een met San Andreas als ik siwtch naar het bureaublad en terug. Doe dit dus alleen als het noodzakelijk is. Ik startte juist VC weer op, ik kies mijn savegame en dan komen er zulke tekens. Ze blijven niet staan, ze 'flitsen'. Is dit hetzelfde? Als je VC op een CD gebrand heb zal deze tekens komen. Ik zou dus de echte CD in de winkel kopen, of downloaden van internet. Ik had dit probleem ook toen ik een gebrande CD van Vice City had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.