Jump to content

Vice City Laad Probleem


Fbi-Crew

Recommended Posts

ik heb vice city op mijn computer nixx aan de hand maar al sik hem wil spelen ik klik op het icoon er komt en cd en dan gebeurt er nix hij blijft op beaublad

Ps eerst deed Vice City het wel gewoon wie kan helpen??

Sorry als ik al zo'n topic die ook er over gaat maar ik wist niet zeker of ik een andere gemaakt had

Sorry bij het Gta 4 forum wil iemand het alsjeblieft verplaatsen dank u

Bewerkt: door Fbi-Crew
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vice city op mijn computer nixx aan de hand maar al sik hem wil spelen ik klik op het icoon er komt en cd en dan gebeurt er nix hij blijft op beaublad

Ps eerst deed Vice City het wel gewoon wie kan helpen??

Sorry als ik al zo'n topic die ook er over gaat maar ik wist niet zeker of ik een andere gemaakt had

Sorry bij het Gta 4 forum wil iemand het alsjeblieft verplaatsen dank u

Deze vraag hoort in de categorie "Vice City". In deze categorie gaat het alleen

maar over GTA IV.

Groetjes,

MGT. ^_^

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vice city op mijn computer nixx aan de hand maar al sik hem wil spelen ik klik op het icoon er komt en cd en dan gebeurt er nix hij blijft op beaublad

Ps eerst deed Vice City het wel gewoon wie kan helpen??

Sorry als ik al zo'n topic die ook er over gaat maar ik wist niet zeker of ik een andere gemaakt had

Sorry bij het Gta 4 forum wil iemand het alsjeblieft verplaatsen dank u

Deze vraag hoort in de categorie "Vice City". In deze categorie gaat het alleen

maar over GTA IV.

Duh dat staat er toch

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vice city op mijn computer nixx aan de hand maar al sik hem wil spelen ik klik op het icoon er komt en cd en dan gebeurt er nix hij blijft op beaublad

Ps eerst deed Vice City het wel gewoon wie kan helpen??

Sorry als ik al zo'n topic die ook er over gaat maar ik wist niet zeker of ik een andere gemaakt had

Sorry bij het Gta 4 forum wil iemand het alsjeblieft verplaatsen dank u

Deze vraag hoort in de categorie "Vice City". In deze categorie gaat het alleen

maar over GTA IV.

Duh dat staat er toch

Maar wie kan me helpen ik wil het graag spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Begin eerst eventjes met het herstarten van je PC. Het kan een klein bugje of ietsdergelijks zijn waardoor de pc even niet reageerd zoals jij dat wilt. Probeer na het herstarten de CD/DVD eventjes schoon te vegen met een vochtig (niet nat) doekje. Waarschijnlijk is de cd een beetje vuil, waardoor de pc hem simpelweg niet (gelijk) kon lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Begin eerst eventjes met het herstarten van je PC. Het kan een klein bugje of ietsdergelijks zijn waardoor de pc even niet reageerd zoals jij dat wilt. Probeer na het herstarten de CD/DVD eventjes schoon te vegen met een vochtig (niet nat) doekje. Waarschijnlijk is de cd een beetje vuil, waardoor de pc hem simpelweg niet (gelijk) kon lezen.

Goed antwoord hierboven... :7

Maar als hij dat niet doet dan moet je kijken of je MOD'S hebt geinstaleerd....(zo ja... dan gooi deze MOD'S eraf)

Als hij het daarna nog niet doet :N Dan moet je GTA VC eens proberen helemaal te herinstaleren :Y

Maarjah geen paniek want het kan gerust een bug in de computer zijn of een vieze cd zoals hierboven al gezegt is.

Bewerkt: door Tommy The Best
Link to comment
Delen op andere websites

Begin eerst eventjes met het herstarten van je PC. Het kan een klein bugje of ietsdergelijks zijn waardoor de pc even niet reageerd zoals jij dat wilt. Probeer na het herstarten de CD/DVD eventjes schoon te vegen met een vochtig (niet nat) doekje. Waarschijnlijk is de cd een beetje vuil, waardoor de pc hem simpelweg niet (gelijk) kon lezen.

Goed antwoord hierboven... :7

Maar als hij dat niet doet dan moet je kijken of je MOD'S hebt geinstaleerd....(zo ja... dan gooi deze MOD'S eraf)

Als hij het daarna nog niet doet :N Dan moet je GTA VC eens proberen helemaal te herinstaleren :Y

Maarjah geen paniek want het kan gerust een bug in de computer zijn of een vieze cd zoals hierboven al gezegt is.

bedankt boyzz maar ik moet Vice City gewoon patchen nu doet hij het gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...