White Gold Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Hallo allemaal, ik heb een PS3, maar daar kan je dus ook Linux op zetten. Nu zou ik graag van jullie willen horen hoe Linux werkt, gebruikerservaringen met Linux eventueel plaatjes enzo en programma's die eropstaan (iets zoals WORD?). Tevens wilde weten of je bijvoorbeeld ook andere programma's dan kan installeren, zoals Photoshop ofziets? Dan is je PS3 net een computer Ik hoop dat jullie me hiermee willen helpen, want zelf kom ik er niet uit. Bij voorbaat dank, WG Reageren
T@rget Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Illegaal, want Sony heeft de PS3 niet ontwikkeld voor andere dingen dan dat je er nu mee kan. Helaas Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Waarom staat er dan in het menu : Andere OS instellen. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik weet niet hoe je het moet instaleren, maar ik weet wel dat het LEGAAL is! Reageren
White Gold Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Het is 100% legaal jongens, ik vroeg me alleen af of dat Linux nu echt wat goeds is.. Misschien iemand die daar antwoord op kan geven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.