Jump to content

[WIP] Cartoon Tank 1 "M4 Sherman"[SA]

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Cartoon Tank

Deze mod vervang de swat tank door en cartoon tank. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Screens:

gallery58.jpg

gallery59.jpg

uploateren.jpg

Nog te doen:

*Costum coll

*Ervoor zorgen dat CJ niet eruit steekt

*Lampen

*Textures beetje aanpassen

*Kleine veranderingen

Release komt misschien.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Geinig maar ik heb liever de SWAT tank en als je geen carspawner hebt dan kun je 'm alleen maar krijgen tijdens de missie End of the Line.

@ hierboven, ik zal zelf of laten proberen om hem door de rhino te laten vervangen. Tot dan toe moet het maar zo... Er komt binnenkort ook een BF2 release, maar daar wordt nog aan gewerkt.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Leuk ding, Stefan :D Maar zorg er wel voor dat 'ie de originele reflecties van GTA SA heeft en eventueel de grunge... Dat ziet er namelijk nog een tikkeltje mooier uit :D Verder super, ik kijk uit naar de final version!

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Die ziet er inderdaad mooi uit. Alleen dus van de SWAT tank vervangen dat kun je dus beter niet doen. Maar wat ook al gezegd is probeer de Rhino. Lijkt me wel leuk, zo'n tankje en een dik kanon :cab:

:klap: KUTGW!

In eerste instantie zou'ie de Rhino ook gaan vervangen, maar dat lukte niet.

Zoals je misschien weet (hiervoor heb je een beetje modding-kennis nodig) heeft de Rhino een speciale instap-animatie. Wanneer je een voertuig-model voor je neemt, zie je dat dat bestaat uit verschillende models (een deur, chassis, achterklep etc.) en dummy's. Dummy's zijn een soort van indicators waar bepaalde objecten omheen draaien (de deuren), waar de uitlaat zit ("exhaust"-dummy) etc. De "ped_frontseat" dummy, de dummy die "zegt" waar de twee voorste inzittenden zitten, staat bij de Rhino helemaal voorin, zodat de plaats matched met de instap animatie.

Het probleem is dus dat, wanneer je de zitplaats van de bestuurder (de "ped_frontseat"-dummy) naar het midden verplaatst, CJ niet meer instapt. Er waren dus 3 opties: CJ niet in de tank zetten maar ervoor laten zweven (lame), niet kunnen instappen maar de inzittenden wel 'in' de tank laten zitten (ook lame), of een ander voertuig kiezen. Daarbij is het ook leuk om met zo'n kleine blaag van een tank mensen omver te spuiten... :D

Bewerkt: door Puma

Is het dan geen optie het model iets naar voren te plaatsen in 3Ds max zodat die wel matched, of heeft dat geen enkel effect?

Bewerkt: door hello123456
Geplaatst:

Ik weet het niet, ik kan wel modellen. Maar ben niet zo goed in modden. Voor de rest is .:TOM:. bezig om er een vlammenwerper erop aan het zetten en in de toekomst mischien zelfs nog een minigun :D. Is toch ook leuk? :puh:. Ik zal aan een wat meer ervaren scripter moeten vragen ofdat het waterkannon kan worden vervangen door een rhino kannon. Aangezien dat hardcoded is...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...