Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Gta Sa gehaald en op het begin was ie nog flex en al na een tijdje zag ik dat er mensen mods hadden en werd ik gierig :puh: hahahaha .

Dus heb ik SAMI geinstaleerd omdat ik dat andere programma te moeielijk vindt (dat weet namelijk alleen maar omdat ik dit heb gelezen op 1 van de forums van deze site).

Daarna kreeg ik een probleem dat me sa maar tot de helft laadt daarvoor moest ik 1 of andere programma voor instaleren dat heb ik gedaan dus.

En daarna deed ie het goed en al. ik heb een mod kunnen rijden en werd al blij dus heb ik wat meer mods op SAMI gezet. en wou ik het opstarten en nu laadt ie tot de helft :? en gaat ie helemaal weg. er komt een balk te staan dat de GTA_exe niet meer werkt. kan iemand me alsjeblieft helpen want ik heb een aantal keer ook gedeinstaleert en alles weggehaald en weer geinstaleerd. maar hij geeft nog steeds dezelfde probleem.... Ik heb iemand me please helpen want ik ben einde raad (en zo kan je zien dat ik eigelijk helemaal geen verstand heb van zulke dingen hahahaha) Ik had trouwens een 2.0 die heb ik als aller eerst gedowngrade

Geplaatst: (bewerkt)

De mods kunnen het niet doen, dan moet je een andere mod erin zetten en de huidige de-installeren.

Met SAMI kan je ook alleen maar voertuigen installeren. Misschien heb je hem laten vervangen door een auto wat al eerder door een mod is vervangen.

SAMI is niet 1 van de betrouwbaarste mod installers.

Kijk hier voor de handleiding:

Handleiding IMGTool 2.0

IMGTool 2.0 Download

Misschien heb je de verkeerde patch gebruikt, hier de goede: Patch

Hoop dat het een beetje lukt.

Mvg,

Visser23

Bewerkt: door visser23
De mods kunnen het niet doen, dan moet je een andere mod erin zetten en de huidige de-installeren.

Met SAMI kan je ook alleen maar voertuigen installeren. Misschien heb je hem laten vervangen door een auto wat al eerder door een mod is vervangen.

Hoop dat het een beetje lukt.

Mvg,

Visser23

Ohaj maar nu is et probleem dat me SA helemaal niet meer opstart en zegt dat de gta_exe niet meer werkt en ik weet echt niet wat ie daarmee bedoelt...maar ik denk wel dat je gelijk hebt over die mod want ik heb denk ik wel een mod gezet op een auto die al een mod is.....

en wat moet ik trouwens met je links doen...?

Bewerkt: door don_47

Nou, IMG TOOL is een betere mod installer. Het is alleen iets ingewikkelder, daarom de handleiding, die link daarna is de Download link voor IMG Tool.

De laatste link is de goede patch, voor het geval dat je de verkeerde hebt gedaan.

Ok, un-install alle mods eens, met SAMI. Daarna probeer je SA op te starten. Wil het dan niet? Un-install GTA SA nog eens, en her installeer. Probeer dan weer.

Wat voor een melding maakt hij? Met de .exe?

Of maakt hij helemaal geen melding?

Hier wat info over de versies:

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

 ...568KB, dan heb je V1

 ...562KB, dan heb je V2

Geplaatst:

kan je me alsjeblieft alles stap voor stap zeggen wat ik moet doen want ik heb echt helemaal geen verstandvan computers noch het spel hahahhaha ik zou het heel erg op prijs stellen als je me stap voor stap kan zeggen wat ik moet doen en Sami heb ik trouwens al gedeinstaleerd ik heb het spel a 6 keer opnieuw geinstaleerd en ik wil nu niet iets fouts doen want hij zegt fdat er iets mis is met me GTA_sa.exe

Geplaatst:

Tututudu :D

Kijk.

1. Installeer GTA San Anders.
  2. Patch GTA SA. (>>hier<< zie je hoe dat moet.)
  3. Installeer de mods welke je wilt installeren. Dat kan met de IMG-Tool en SAMI. (Hieboven staat alles uitgelegd ;))
  4. Kijk In GTA SA Zelf. Doet hij het niet? Verwijder de mods dan, totdat GTA SA Het weer doet

Heel veel succes! :tu:

Geplaatst:
Tututudu :D

Kijk.

1. Installeer GTA San Anders.
  2. Patch GTA SA. (>>hier<< zie je hoe dat moet.)
  3. Installeer de mods welke je wilt installeren. Dat kan met de IMG-Tool en SAMI. (Hieboven staat alles uitgelegd ;))
  4. Kijk In GTA SA Zelf. Doet hij het niet? Verwijder de mods dan, totdat GTA SA Het weer doet

Heel veel succes! :tu:

Dit heb ik allemaal al vertelt :7

Maar goed:

Probeer je het spel te laden? Zo ja, kijk dan eens of een nieuw spel wél werkt. Werkt dit wel, dan is er mogelijk wat mis met je savegame. Als je een crash hebt, heb je een V2 savegame die je probeert te laden op een V1 versie. Verwijder deze of download een goede savegame welke wel werkt.

Doet dit het probleem niet verhelpen, verwijder dan eens het bestandje 'gta_sa.set' uit de map Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Dit lost soms nog wel eens wat problemen op. Het enige wat je dan nog moet doen is je spel opnieuw configureren qua instellingen, maar dat is zo gedaan.

Laat eens een screen zien met de foutmelding van de .exe .

ik kan geen screen maken...

Druk op Print Screen, die zit boven het nummerbord(recherkant). Open hem met paint en sla hem op. Upload hem op >>deze<< site, en pak de: Hotlink voor Forums 2 Kopieer hem hier en zet hem tussen

[img][/img]

Veel succes! :tu:

Hieronder: Héhé :puh:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Tuurlijk kan dat. Met PrtSc/ SysRq op je toetsenbord. Dan sla je hem op in paint. Dan ga je naar Imageshack en upload je hem. Neem dan de Tumbnail 1 (copy hem) en plak hem in je bericht.

Lol, snelle Tijmen, dit bedoel ik dus, ik kan niet zien of iemand post...

@Tijmen: De hotlink moet niet tussen tags. Het is een tag met al URL en IMG erin ;)

Tevens ben je de link naar imageshack vergeten ;)

Geplaatst:
Ik heb namens gehoord dat ik updates moet downloaden...mar waar vindt ik die...?

Dan krijg je de melding en daar staat dan een Website bij. Die moet je kopieren/klikken en dan Ga je naar de Site.

Succes! :tu:

Geplaatst:
Ik heb namens gehoord dat ik updates moet downloaden...mar waar vindt ik die...?

Dan krijg je de melding en daar staat dan een Website bij. Die moet je kopieren/klikken en dan Ga je naar de Site.

Succes! :tu:

heey dank je wel man...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...