the_ostrich Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 hi, ik wil sooooooo graAG en bodyguard in gta3 die me bijvoorbeeld beschermt als die gangs ensow me probere af te make net als bij portland die chinezen.het sou vet zijn.ik hep paar geprobeerd maar ik sie nergens iemand die mij beschermt ik heb een bodyguard gedownload van codenamegta.com ofso. WEET IEMAND AUB EEN GOEIE VOOR MIJ DIE WERKT? :blink: THNXX <_< <_< Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ten eerste: typ normaal nederlands graag ten tweede: Maak geen reclame, dat is verboden en kan misschien een warn opleveren! En ik denk niet dat, dat kan maar ik weet niet veel van gta3 Reageren
Ken-D Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Er zijn geen bodyguards voor GTA 3. Alleen voor GTA Vice City. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 en even voor de duidelijkheid je kunt ze hoeft ze daar niet voor te downloaden want die staan standaard is dat huis (vice city) Reageren
acount manager Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 en even voor de duidelijkheid je kunt ze hoeft ze daar niet voor te downloaden want die staan standaard is dat huis (vice city) die zijn er wel gewoon naar *** en dan zoeken bij tools of mods en daar moet je het downloaden en dan bestanden uitpakken en dan instaleren en dan staan ze in gta3 maar als je met een missie bezig bent dan staan ze er niet [EDIT door Lantyz: reclame verwijderd] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.