Rene-GTA Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Hallo jongens, ik heb deze sig een paar maanden geleden bij me tante gemaakt, en gelukkig heb ik hem nog. Edit: Hij is wel klein maar ik deed het voor de eerste keer, de volgende sig maak ik groter. Rates en Comments? Bewerkt: 16 april 2008 door Rene-GTA Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Een signature kun je het niet echt meer noemen. Maar hij is inderdaar erg klein. Je rand is leuk gedaan dat hij mooi vervaagd, maar probeer je zwarte lijn dan ook mee te laten vervagen dan ziet het er een stuk volediger uit. Je render zit er goed in ( de hond ) of hij kon ook al op het gras zitten, maarja het ziet er wel goed uit. Ook de zwarte lijn ziet er netjes uit alleen zoals ik al zei is het jammer dat hij niet mee vervaagd. Je tekst ziet er goed uit alleen zitten er teveel lijntjes omheen naar mijn smaak. Voor een eerste signature is hij zeker niet verkeerd ! Een 8/10 heb je zeker verdiend ! Ga zo door, maar in het vervolg probeer wat grotere signatures te maken ! Mvg, 2fast{0} Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Een signature kun je het niet echt meer noemen. Maar hij is inderdaar erg klein. Je rand is leuk gedaan dat hij mooi vervaagd, maar probeer je zwarte lijn dan ook mee te laten vervagen dan ziet het er een stuk volediger uit. Je render zit er goed in ( de hond ) of hij kon ook al op het gras zitten, maarja het ziet er wel goed uit. Ook de zwarte lijn ziet er netjes uit alleen zoals ik al zei is het jammer dat hij niet mee vervaagd. Je tekst ziet er goed uit alleen zitten er teveel lijntjes omheen naar mijn smaak. Voor een eerste signature is hij zeker niet verkeerd ! Een 8/10 heb je zeker verdiend ! Ga zo door, maar in het vervolg probeer wat grotere signatures te maken ! Mvg, 2fast{0} Zal ik zeker doen, bedankt voor je reactie 2fast{0}. Nog meer mensen? Reageren
Hackman Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ikke nog wel even... Voor een eerste sig vind ik hem een beetje slecht... Dat komt waarschijnlijk omdat hij klein is en grootdeels door die zwarte streep... De tekst vind ik mooi voor een beginner... De achtergrond heb je geen werk aan besteed behalve het erin zetten... Wat ik nog wel even wil zeggen is dat een sig maximaal 500x150 mag zijn dus de volgende keer groter... Hier is een lijst met tutorials (soort van uitleg) dan leer je hoe je mooie sigs kunt maken en mooi tekst, border en noem maar op... beetje stom dat niemand anders je die lijst heeft gegeven... Verder wens ik je veel succes met photoshop! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.