bobsie132 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 nu we de hud van gta 4 op een plaatje te zien hebben gekregen kun je hier je mening geven. mijn mening is dat de map linksonder er best wel vet uitziet het wapen + sterren (rechtsboven) vind ik eigenlijk niet echt mooi er uit zien. Reageren
gta-pro Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 ik vind het wel wat hebben echt kijk maah van gta 2 naar 3 is een nieuwe overgang als het spel een jaartje uit is van je die van san andreas weer raar en niet mooi is een kwestie van wennen Reageren
WWW.outer Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Heads Up Display (je kaart, hoeveel wapens je hebt etc) ik vind zelf de HUD nogal kaal, maar of dat zo erg is weet ik niet, want je hebt wel meer gevoel dat je in de game zit Bewerkt: 16 april 2008 door WWW.outer Reageren
The-oracle Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 wat is hud dat wist ik eerst ook niet maar mijn instinct zegt dat het de gegevens in je scherm zijn, dus MAP + wapen, + geld + healt bar enz. Reageren
Joriz Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Waarom hier nogmaals je mening geven als dat al bij het nieuwsbericht kan? Reageren
bobsie132 Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 ik vind het wel wat hebben echt kijk maah van gta 2 naar 3 is een nieuwe overgang als het spel een jaartje uit is van je die van san andreas weer raar en niet mooi is een kwestie van wennen idd het is wel een kwestie van wennen maar ik zou het zonden vinden van de game (die natuurlijk super word) dat ze dan een niet zo mooien HUD maken. HUD= de icoontjes in het scherm tijdens het gamen (voor de mensen die dat niet wisten) Reageren
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Een beetje kaal maar dat hoeft niet erg te zijn Reageren
michaelfivez Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Mooi, maar het mocht allebei wel 1,5-2keer zo groot Reageren
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Mooi, maar het mocht allebei wel 1,5-2keer zo groot moet je gewoon een grotere TV kopen dan is de hud ook groter Reageren
michaelfivez Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Mooi, maar het mocht allebei wel 1,5-2keer zo groot moet je gewoon een grotere TV kopen dan is de hud ook groter Ja maar dan is ie weer klein ten opzichte van de rest he Reageren
michaelfivez Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Oke, het is ongeveer even groot Bewerkt: 16 april 2008 door michaelfivez Reageren
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik vind deze wel mooi in iedergeval, kan je meer van de stad omdat er niet zoveel zooi in de weg hangt Reageren
js007 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 ik heb er wat over na gedacht en het is best wel goed *overzichtelijk * wapen gerken je zo * map en levens samenvoegen is een goed idee Reageren
Biocount Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Vond het ook ff schrikken in het begin. Maar denk wel dat het prettig is zo simpelle HUD. Vraag me zelf ook af waar het geld komt testaan zoals vele zich afvragen waarschijnlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.