sjaakminaak Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik dacht eerst dat er een nieuw politiesysteem was. Dat als je in een bepaald gebied, komt er dan in dát gebied juist politie komt. En dat het hele sterretjesgebeuren weg was gehaald Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Ik dacht eerst dat er een nieuw politiesysteem was. Dat als je in een bepaald gebied, komt er dan in dát gebied juist politie komt. En dat het hele sterretjesgebeuren weg was gehaald Zitten er allebei in, slimmerik. De activiteit en de agressiviteit van de politie wordt bepaald door het aantal sterren. Op je radar verschijnen gebieden waar de politie naar je aan het zoeken is. Deze crikel is overigens al op zeker een screenshot te zien. Bewerkt: 16 april 2008 door ASPHALT Reageren
Racingfreak Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik vind hem eingelijk iets te kaal, maar als voordeel zie je dan iets meer van de omgeving. Ik hoop dat ik alles goed kan zien op een Tv'tje van 51 CM. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 nu we de hud van gta 4 op een plaatje te zien hebben gekregenkun je hier je mening geven. mijn mening is dat de map linksonder er best wel vet uitziet het wapen + sterren (rechtsboven) vind ik eigenlijk niet echt mooi er uit zien. Die wapens en sterren zijn een beetje klein,dus ook onduidelijk..Verder wel mooi Reageren
michaelfivez Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Vond het ook ff schrikken in het begin.Maar denk wel dat het prettig is zo simpelle HUD. Vraag me zelf ook af waar het geld komt testaan zoals vele zich afvragen waarschijnlijk. Je ziet toch het geld staan op die screen (7083 dollar): tussen de wapens en de sterretjes Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Vond het ook ff schrikken in het begin.Maar denk wel dat het prettig is zo simpelle HUD. Vraag me zelf ook af waar het geld komt testaan zoals vele zich afvragen waarschijnlijk. Je ziet toch het geld staan op die screen (7083 dollar): tussen de wapens en de sterretjes Dat zijn de aantal kogels en het magazijn. Ciao Reageren
Giozio Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik vind de HUD wel mooi. GR Giozio Reageren
michaelfivez Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Hier zie je de hud beter Reageren
Shorty_D Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Vind het gewoon een goede weergave. Niet te groot zodat het teveel afleid. En niet te klein zodat je teveel moeite hebt met het het vlugge overschakelen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Vraag me af waarom iedereen zo klaagt over de HUD. Vind het er overzichtelijk uitzien, en het is tenminste niet zo opvallend. Ziet er namelijk heel nep uit als hele scherm vol zit met allemaal tellertjes en metertjes.. (bij gta 3 serie altijd heel uitgebrijde hud..) Reageren
ScarPacino Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Deze plaatjes zijn nep, want er zouden GEEN sterren meer zijn als de politie achter je aan zat. Reageren
pilot Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Deze plaatjes zijn nep, want er zouden GEEN sterren meer zijn als de politie achter je aan zat. Er zijn wel sterren, maar er is een nieuw systeem. Er zijn twee cirkels in je radar, een rode en een blauwe cirkel. Je moet ongezien uit ze ontsnappen voordat de politie je weer ziet. Dan komt er weer een nieuwe cirkel op de plek waar je het laatst bent gezien. Hoe meer sterren, hoe groter de cirkels zijn. Misschien kan iemand dit beter uitleggen of is dit wel begrijpelijk? Reageren
GTA cYbR Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Deze plaatjes zijn nep, want er zouden GEEN sterren meer zijn als de politie achter je aan zat. Er zijn wel sterren, maar er is een nieuw systeem. Er zijn twee cirkels in je radar, een rode en een blauwe cirkel. Je moet ongezien uit ze ontsnappen voordat de politie je weer ziet. Dan komt er weer een nieuwe cirkel op de plek waar je het laatst bent gezien. Hoe meer sterren, hoe groter de cirkels zijn. Misschien kan iemand dit beter uitleggen of is dit wel begrijpelijk? Lijkt mij vrij duidelijk ja... Mij boeit die HUD niet zo veel, zo vind ik hem wel goed. Ik let meer op de gameplay, graphics en shit, lijkt me het belangrijkste! Bewerkt: 16 april 2008 door GTA cYbR Reageren
Valkenburger Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik vind het er allemaal erg chique uitzien moet ik zeggen! Echt mooi! Veel beter dan die rare plaatjes en fel gekleurde randjes Reageren
LangeDraak Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik vind de HUD prima... Puur GTA... Heerlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.