sanfuck Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik vind de HUD prima...Puur GTA... Heerlijk Dat vind ik ook hoor, hoe minder hoe beter, vond in de vorige GTA games, de wapens icoon altijd veel te groot en die wanted sterren ook Reageren
bobsie132 Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 btw, er zijn idd op een paar screens te zien dat er een verschil is met een rode cirkel en een blauwe cirkel (waar de politie je zoekt) maar wat is het verschil tussen die rode en de blauwe ^_^ Reageren
M@rtijn Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Als ie' tegenvalt kunnen ze toch altijd nog een patch online zetten met een betere. Ik zit er niet zo mee eigenlijk. Als ik die game maar kan spelen! Reageren
M@rtijn Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Deze plaatjes zijn nep, want er zouden GEEN sterren meer zijn als de politie achter je aan zat. Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, ja. Want volgens mij heb ik dat ook ergens gelezen. Is er uberhaupt al een bevestiging van iemand die de game daadwerkelijk gespeeld heeft? Reageren
mad_ce Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik vind hem veel gelijken op vorige gta's... voor mij hoeft het niet anders Reageren
Gta-killer Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 btw, er zijn idd op een paar screens te zien dater een verschil is met een rode cirkel en een blauwe cirkel (waar de politie je zoekt) maar wat is het verschil tussen die rode en de blauwe ^_^ Ik dacht zelf dat de rode circeltjes politiewagens voorstellen, en de blauwe puntjes bijvoorbeeld swat/noose/fbi/leger etc. Dus dat je kan kiezen ik neem die weg want ik heb liever politie achter me aan dan swat... (dat denk ik ) Reageren
pilot Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Volgens mij had ik gelezen dat de rode voor het zoekgebied is waar je het laatst bent gezien en waar je uit moet komen. Wat de blauwe cirkel betekend is mij even ontgaan. Bewerkt: 17 april 2008 door pilot Reageren
oostzaan Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 kvind het wel mooi. Wel weer ff wennen vergeleke bij SA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.