mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Hey dames & heren, Ik heb dit topic geopend om een clan te gaan starten in GTA IV. De clan gaat als volgt heten: The Dutch Killerz Wie wil er joinen geef maar aan dan kunnen we iedereen ownen in gta 4. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 mot je wel zgn voor welk console mar als vor ps3 is ik vind het goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Hey dames & heren,Ik heb dit topic geopend om een clan te gaan starten in GTA IV. De clan gaat als volgt heten: The Dutch Killerz Wie wil er joinen geef maar aan dan kunnen we iedereen ownen in gta 4. Op 29 April word het Gta IV forum verbouwd en daar komt ook een speciale sectie voor multiplayer, daar kan je het best erin doen. Bewerkt: 16 april 2008 door pilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Voor de playstation 3 ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pro Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 eeej reken mij dan maar in ps3 rulezzz moet wel beetje fanboy uithangen tog Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 ik doe mee voor de PS3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 En nou is de vraag nog wil of kan iemand een site aanmaken om de clan bijelkaar te houden..?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Mn ps3 naam is: mc-mo add me En alstublieft jullie namen ook. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) En nou is de vraag nog wil of kan iemand een site aanmaken om de clan bijelkaar te houden..?? We zitten toch al op een site, misschien is dit mogelijk via een blog op dit forum, (heb ik geen verstand van maar je weet maar nooit vragen kan altijd) Mijn ps3 ID is mk22lijn Bewerkt: 16 april 2008 door sanfuck Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 mijn id is machtige jesse mar weten jullie hoe ik goed draadloos internet kan krijgen misschien wat kopen want dan ben ik er ok vaker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 En nou is de vraag nog wil of kan iemand een site aanmaken om de clan bijelkaar te houden..?? Ik vind als je een clan gaat beginnen dat je dan ook zelf een basis website moet maken. Als je één maal leden hebt dan komen er van zelf wel mensen die je willen helpen er bij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
genelite Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 En nou is de vraag nog wil of kan iemand een site aanmaken om de clan bijelkaar te houden..?? Ik vind als je een clan gaat beginnen dat je dan ook zelf een basis website moet maken. Als je één maal leden hebt dan komen er van zelf wel mensen die je willen helpen er bij. helemaal mee eens als je dat hebt join ik zeker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik mag NIET ontbreken bij die clan mijn ps3 naam is: wheresoldier. Iedereen in deze clan: voeg me toe! EDIT: ik join pas de clan op 29 april! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 jeah ik heet online op de ps3: jortaman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik zou wel wat kunnen maken maar dat word dan wel via een gratis website dus niet met een www.......nl domein maar gewoon 1 die gratis is tenzij er gulle gevers online zijn die geld willen schuiven, dan kunnen we voor een NL domein gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts