Jump to content

Clans GTA IV


mc-mo

Recommended Posts

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mc-mo

    59

  • sanfuck

    48

  • genelite

    23

  • oostzaan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoeveel leden zitten er nu bij dan?

Ik wil er ook in :*D maar heb me naam psn nog nie... 3mei hebbik hem :klap:

Dat kan je op de website zien, kijk in mijn profiel of signature voor de aanklikbare link, kijk dan bij clanmembers

daar staat iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld, uitgezonderd vandegene die ik nog moet toevoegen mochten zij zich vandaag hebben aangemeld.

Ook daar kan je dan op 3 mei terecht omjezelf te laten toevoegen, alleen kan op een gegeven moment niet zomaar iedereen aanvaard kunnen worden, daar worden recruiters daar vooraan gesteld om te beslissen of iemand in de clan kan joinen of niet!

Link to comment
Delen op andere websites

HAHA, dat lijkt me geweldig echt waar,

Onze eigen clan!

Zullen we dan met z'n allen afspreken dat we in de multiplayer op een bepaald punt afspreken (chillen)

En daarna kunnen doen wat met z'n allen willen (bijv. een paar mensen doodschieten muwhahah)

Dit kan toch met free-roaming in de multiplayer?

Link to comment
Delen op andere websites

HAHA, dat lijkt me geweldig echt waar,

Onze eigen clan!

Zullen we dan met z'n allen afspreken dat we in de multiplayer op een bepaald punt afspreken (chillen)

En daarna kunnen doen wat met z'n allen willen (bijv. een paar mensen doodschieten muwhahah)

Dit kan toch met free-roaming in de multiplayer?

Dat is 1 mogelijk heid je kunt ook online clan wars houden tegen andere clans

Link to comment
Delen op andere websites

Hey MK22lijn (nou goed:P)

Kan je ook op het site een pagina met datums van clanwars of wanneer er moet zijn.

Ik weet we hebben nog geen gta maar schrijf je op pagina binnenkort........

Alle leden die nu willen joinen via onse website aanmelden en wie weet kunne 29 april met elkaar chillen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mk22lijn sal ik je meehlpen met site voor het geval dat je er niet ben ofsow kan ik mensen aanneme.

Je mag mij best helpen maar zoveel valt er niet te doen op dit moment, wat je mag doen is dingen bedenken wat je er op zou willen hebben staan, dat in een word bestand zetten of in een Bericht zodat ik dat kan kopieeren naar de website

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar lijkt me beter als ik ook in dat site kon komen want ik ben de starter van dit topic en de clanleader

Als je het niet heel erg vind hou ik de website in eigenbeheer, je mag zeggen wat er op moet komen maar ik pas het zelf aan,

Link to comment
Delen op andere websites

Ok is goed maar alleen nix meer eraan verandere

Het uiterlijk zal gelijk blijven er zullen alleen extra dingen worden toegevoegd,

Screenshots, Filmpjes, info over de game zelf en andere handige dingen zoals de cheats, die er komen voor het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...