Jump to content

Clans GTA IV


mc-mo

Recommended Posts

Hee ik vroeg dit ook al in clanforum(NLegend).. maar ik typ alles in gewone letters als ik iemand wil toevoegen zonder hoofdletters ofzo.. maak dat niks uit? ennuh ik heb NOG geen headset, maar wil er wel 1 gaan halen voor IV uit is. kan iemand mij een goede en niet te dure headset voor de ps3 aanraden? ^_^

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mc-mo

    59

  • sanfuck

    48

  • genelite

    23

  • oostzaan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik ken nog wel wat regeltjes

1. Alle verantwoordelijkheden liggen bij de clanleiders of bestuur.

2. Elk lid mag enkel en alleen lid zijn van The Dutch killerz.

3. Provocerende nicknames zijn niet toegestaan. Ook het continue veranderen van je nickname is niet gewenst, juist om verwarring te voorkomen.

4. Indien een lid wel lid is van een andere clan naast The Dutch killerz is er maar een maatregel en dat is dat je met onmiddellijke ingang uit de clan wordt gezet.

en dit zou ik ook nog bij zette op de site

Om lid te worden van onze clan, dient men aan de volgende voorwaarden te voldoen:

- In bezit van een headset om te kunnen communiceren

- Goed humeur + gemanierd

- Volwassen gedrag

- E-mail dient naar bestuurslid te worden verstuurd met daarin persoonsgegevens zoals naam, geboortedatum, adresgegevens en geldig E-mail adres

Ik zal is kijken welke regels ik zal toevoegen!!!

Leuk een clan in en dan als hondje luisteren wat je moet doen.

En op jouw commentaar zit dus ook niemand te wachten

ik ken nog wel wat regeltjes

1. Alle verantwoordelijkheden liggen bij de clanleiders of bestuur.

2. Elk lid mag enkel en alleen lid zijn van The Dutch killerz.

3. Provocerende nicknames zijn niet toegestaan. Ook het continue veranderen van je nickname is niet gewenst, juist om verwarring te voorkomen.

4. Indien een lid wel lid is van een andere clan naast The Dutch killerz is er maar een maatregel en dat is dat je met onmiddellijke ingang uit de clan wordt gezet.

en dit zou ik ook nog bij zette op de site

Om lid te worden van onze clan, dient men aan de volgende voorwaarden te voldoen:

- In bezit van een headset om te kunnen communiceren

- Goed humeur + gemanierd

- Volwassen gedrag

- E-mail dient naar bestuurslid te worden verstuurd met daarin persoonsgegevens zoals naam, geboortedatum, adresgegevens en geldig E-mail adres

heeft iemand link naar de site ??? en beter communiceren we daar op het forum verder..

De link staat eerder in het forum, in mijn profiel en in mijn signature

Hee ik vroeg dit ook al in clanforum(NLegend).. maar ik typ alles in gewone letters als ik iemand wil toevoegen zonder hoofdletters ofzo.. maak dat niks uit? ennuh ik heb NOG geen headset, maar wil er wel 1 gaan halen voor IV uit is. kan iemand mij een goede en niet te dure headset voor de ps3 aanraden? ^_^

----------------

Ik zou er in iedergeval 1 zoeken met een usb aansluiting ipv draadloos ivm opladen

Bewerkt: door sanfuck
Link to comment
Delen op andere websites

00:00 vannacht sluit de inschrijving en zullen geen leden meer worden toegelaten, we zullen dan ook eventueel verder gaan recruiten zodra het spel uit is, en zodra we weten wat precies de mogelijkheden zijn.

Inschrijven kan dus nog tot 00:00

Link to comment
Delen op andere websites

Heren, is het nou niet verstandig, als je een grote clan wilt worden, OOK een xbox 360 deel van de clan hebt? :)

Die wil ik overigens wel ondertsteunen.. :)

Die is er al.

Zie Hier! :tu:

Edit: Verkeerde link :?

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

Heren, is het nou niet verstandig, als je een grote clan wilt worden, OOK een xbox 360 deel van de clan hebt? :)

Die wil ik overigens wel ondertsteunen.. :)

Die is er al.

Zie Hier! :tu:

En ik heb in dat topic ook al aangegeven dat ik daar ook de website wel voor wil maken, maar daar is nog niet echt veel reactie op gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

00:00 vannacht sluit de inschrijving en zullen geen leden meer worden toegelaten, we zullen dan ook eventueel verder gaan recruiten zodra het spel uit is, en zodra we weten wat precies de mogelijkheden zijn.

Inschrijven kan dus nog tot 00:00

Dat een beetje jammer omdat ik dus nog geen ps3 heb :cry:

Kan ik geen plekje reserveren ofzo? Ik ken mijn nickname op de ps3 nog niet dus inschrijven gaat lastig!

Link to comment
Delen op andere websites

00:00 vannacht sluit de inschrijving en zullen geen leden meer worden toegelaten, we zullen dan ook eventueel verder gaan recruiten zodra het spel uit is, en zodra we weten wat precies de mogelijkheden zijn.

Inschrijven kan dus nog tot 00:00

Dat een beetje jammer omdat ik dus nog geen ps3 heb :cry:

Kan ik geen plekje reserveren ofzo? Ik ken mijn nickname op de ps3 nog niet dus inschrijven gaat lastig!

Ja dat kan ja, meld je maar aan onder je gtaforum naam, dan zal ik die naam toevoegen met de opmerking in afwachting van PSN ID

Link to comment
Delen op andere websites

Ik join ook :D mijn ID: Bartboy36 (voeg me toe)

Dat is goed moet je wel even je ID opgeven via de website

Er zijn hiermee 24 leden er is nog plek voor 1 dan sluit de voorinschrijving definitief eventueel later kunnen mensen weer joinen, dat is afwachten wat de mogelijkheden zijn in GTA 4 wat betreft de multiplayer

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...