Jump to content

Clans GTA IV


mc-mo

Recommended Posts

Ik zou wel willen maar denk dat ik de eerste paar weken toch nog met de singleplayer bezig ben. Misschien dat ik de multiplayer functie in het begin af en toe eens zal gebruiken, maar dat lijkt me niet genoeg om een clan voor te joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mc-mo

    59

  • sanfuck

    48

  • genelite

    23

  • oostzaan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had eerst een ID opgegeven maar die wil ik veranderen de oude was Rolala7 maar dat moet zijn yblangerak als jullie dat even willen veranderen graag sorry nog ^_^

Geeft niks zal hem vanavond aanpassen

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik een link van de clanwebsite op mijn website zetten.

Graag zal ik hem vanavond die van jou er bij ons ook opzetten wie weet help het wat

Oke, dat vind ik een goed idee. :tu:

GR Giozio

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik me nog kunnen aanmelden bij de clan? Ik krijg me ps3 minimaal 27 april en maximaal 3 mei en zal veel online te vinden zijn :*D

Maar moet ik als het nog kan me gtaforum naam invullen en dat jullie dan erachter zetten dat het van gtaforum is. Want mijn gtarforum naar is al ingebruik al psn door een andere gast niet dat jullie die dan toevoegen. :puh:

Kan ik die 25ste Zijn :sigaar: ?

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3

The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten

Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar moet iedereen nou een Headset hebben? , want dat zal moeilijk moeilijk worden , want ik heb net het geld voor GTA4...

In het begin is het niet noodzakelijk maar hoe serieuzer het straks gaat worden hoe harder we die dingen nodig hebben om met elkaar tijdens een clan war te kunnen praten
Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3

The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten

Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter ^_^

whhaha kome julie bij de ps3 uithuile

ps3 rulessssszzzzz

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...