Jump to content

Clans GTA IV


mc-mo

Recommended Posts

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mc-mo

    59

  • sanfuck

    48

  • genelite

    23

  • oostzaan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3

The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten

Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter ^_^

Bedenk eerst maar is wie de clan leader bij jullie gaat worden dan kan ik daar mee overleggen voor een website, en ik denk wel dat er nog meer animo voor moet komen eerst

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3

The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten

Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter ^_^

whhaha kome julie bij de ps3 uithuile

ps3 rulessssszzzzz

Offtopic: Waar slaat deze reactie op ? :S

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik een link van de clanwebsite op mijn website zetten.

Graag zal ik hem vanavond die van jou er bij ons ook opzetten wie weet help het wat

Oke, dat vind ik een goed idee. :tu:

GR Giozio

Ik heb die van jou geplaatst, plaats jij die van ons ook

laters

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3

The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten

Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter ^_^

whhaha kome julie bij de ps3 uithuile

ps3 rulessssszzzzz

Offtopic: Waar slaat deze reactie op ? :S

Die is gewoon niet wijs

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle topics over GTA IV clans samengevoegd. Hier voortaan alles bespreken m.b.t. de clans van GTA IV.

Dit omdat er anders veels te veel topics komen over verscheidene clans. Binnenkort zal de crew met een oplossing komen, of, hoe en waar we bepaalde clans een "onderkomen" bieden.

Tot die tijd: alles in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3

The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten

Indd, lijkt mee een goed plan, sta er 100% achter ^_^

Bedenk eerst maar is wie de clan leader bij jullie gaat worden dan kan ik daar mee overleggen voor een website, en ik denk wel dat er nog meer animo voor moet komen eerst

NIET MEE EENS ...;.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik een link van de clanwebsite op mijn website zetten.

Graag zal ik hem vanavond die van jou er bij ons ook opzetten wie weet help het wat

Oke, dat vind ik een goed idee. :tu:

GR Giozio

Ik heb die van jou geplaatst, plaats jij die van ons ook

laters

Ja ga ik doen. Waarschijnlijk gaat mijn website zondag helemaal online:P misschien is het handig als je een banner maakt. Die valt sneller op.

GR Giozio

Link to comment
Delen op andere websites

Die site doet het geen eens... :puh:

Nu wel...

Ciao :cya:

ok :puh: maar ik heb een voorkeur aan lichte kleuren, wordt zo depressief van donker..... :schater:

Tja. De site is gewoon zo. Ik vind hem wel goed zo eigenlijk. Donker is Liberty. Alle Crimes gebeuren..

In het donker.....

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...