genelite Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik zou wel wat kunnen maken maar dat word dan wel via een gratis website dus niet met een www.......nl domein maar gewoon 1 die gratis is tenzij er gulle gevers online zijn die geld willen schuiven, dan kunnen we voor een NL domein gaan ik vind het best als het maar een site is waar duidelijk de members opstaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metiz Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Iedereen .. Add me : Redemptiion ciao Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik zou wel wat kunnen maken maar dat word dan wel via een gratis website dus niet met een www.......nl domein maar gewoon 1 die gratis is tenzij er gulle gevers online zijn die geld willen schuiven, dan kunnen we voor een NL domein gaan ik vind het best als het maar een site is waar duidelijk de members opstaan Dat is niet zo moeilijk!!!!! (daar kan ik voor zorgen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ok sanfuck maak jjij een website met alle members erop die zich tot nu toe hebbe opgegeven (dus ook ik). En alle mensen die willen joinen graag ps3 id.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Gaan we doen vanavond komt de link hier te staan, en zullen alle leden tot nu toe worden toegevoegd De topic starter is dan ook maar gelijk de Clanleader lijkt mij, laat maar weten wat je in gedachte had voor eventueel andere ranks voor de clan leden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Eventuele plannen voor dit clan ook graag melden in dit topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Externe clans en projecten kunnen wij helaas niet steunen. Dus reclame maken voor een eigen website gaat dus niet lukken. Wat je wel kan doen is een team oprichten binnen het forum en gebruik maken van de andere faciliteiten van het forum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 mar weet iemand hoe ik beter draadloos internet gebruik heb (miss betalen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Wil iedereen die dit clan wil joinen me toevoegen op de ps3 ps3 id: mc-mo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Iedereen join mijn ps3 account: wheresoldier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pro Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 PS3 ID:cratos666999 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
genelite Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 mijn id is Genelite maar we moeten ook nie te veel members hebbe he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Bone7 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik doe ook me!! Mijn PS3-IDis: NLegend ==> add me Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Hier zijn alle PS3-accounts te vinden... My ID: Kai-ShockWave Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 genelite hou jij t ff bij dan als er teveel leden joinen melden dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts