Jump to content

Clans GTA IV


mc-mo

Recommended Posts

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mc-mo

    59

  • sanfuck

    48

  • genelite

    23

  • oostzaan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb die van warhawk, ik weet niet of je hem appart kan kopen

voordelen:

+ klein

+ volledig draadloos

+ kan ook gebruikt worden met andere bluetooth apparaten

nadelen:

- ik denk niet appart te koop zonder warhawk

- doet heel soms een beetje raar

-> maar wil je echt een geode headset koop er dan een duurdere en betere

Link to comment
Delen op andere websites

This user has used up their submission quota.

dit staat er betekent dat nu dat het is angemeld of niet ??

Door de vele aanmeldingen via de website is deze functie deze maand niet meer te gebruiken, aangezien dit een gratis website betreft aanmelden sinds 19-april zijn niet meer aangekomen, en daarentegen hebben wij nu ook gewoon een ledenstop, we hebben nu 25 man en dat is meer dan genoeg, dus sta je nu nog niet op de website, dan zit je er niet bij, en kan je je eventueel aanmelden bij de Clan Libertykillerz, zij zoeken nog wel leden op dit moment, het aanmeld formulier zal geblokkeerd gaan worden, en word weer vrij gegeven op het moment dat we weer leden zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

aangezien dit een gratis website betreft aanmelden sinds 19-april zijn niet meer aangekomen

Uhm, ik betaal bijna niks voor mijn website (enkel de domeinnaam, de rest is gekoppeld aan een gratis host), en ik kan gewoon meer dan 200 mails per dag sturen?

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zeggen dat je eigenlijk wel een headset moet hebben, dus weten jullie wat een goeie niet te dure headset is??

De jabra 125 werkt 8 tot 10 uur en prima headsetje (draadloos @ blue tooth)

Link to comment
Delen op andere websites

aangezien dit een gratis website betreft aanmelden sinds 19-april zijn niet meer aangekomen

Uhm, ik betaal bijna niks voor mijn website (enkel de domeinnaam, de rest is gekoppeld aan een gratis host), en ik kan gewoon meer dan 200 mails per dag sturen?

Ik heb het niet over mails sturen ik heb het over Formulierenversturen, wat mensen op de website invullen, dat is bij een gratis account gekoppeld aan een maximum per maand, en dat aantal is inmiddels al gehaald, dus vandaar

Heb ik anders nog geen last van gehad. ^_^

Ciao :cya:

Dat krijg je vanzelf zodra je meer aanmeldingen krijgt, tenzijn je ervoor gaat betalen

en daar heb ik dus geen zin in om er voor te betalen, en het is ook niet meer nodig, aangezien we genoeg leden hebben, tenzij er sponsoren zijn zal het ook zeker een gratis website blijven

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik ook nog in de Clan kunnen/mogen? Mijn Playstation 3 naam is Melviin007 en heb echt zin in GTA IV. :D
zou ik ook nog in de clan mogen ? mijn xbox 360 naam is Quitaat :D

ik kan egt ni meer wachte :bonk:

PS3

ID: Philippe_58

Kben er helemaal klaar voor! :eten:

Er is nog plaats in de LibertyKillerZ clan. >>Link staat in me signature...[/font]<<

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...