Jump to content

Clans GTA IV


mc-mo

Recommended Posts

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mc-mo

    59

  • sanfuck

    48

  • genelite

    23

  • oostzaan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey jongens zullen wij ook een clan starten voor de xbox 360. we moeten iemand hebben die een site kan maken en alles bijhoud enzo. En even een goede naam. :tu:

Ik wil misschien wel mee doen, maare ik ben niet zo'n elke maand xbox liver dus ik weet het niet, misschien ga ik wel later

Link to comment
Delen op andere websites

Hey jongens zullen wij ook een clan starten voor de xbox 360. we moeten iemand hebben die een site kan maken en alles bijhoud enzo. En even een goede naam. :tu:

Ik wil misschien wel mee doen, maare ik ben niet zo'n elke maand xbox liver dus ik weet het niet, misschien ga ik wel later

Ik weet niet wat jullie van plan zijn maar er is al een grote clans topic (gemaakt door mij:P)

Link to comment
Delen op andere websites

Mattemoet, je vind heus nog wel leden voor je clan hoor. :puh: Hoeft tog ook nie perse van dit forum. Ze kunnen altijd nog lid worden van dit forum als ze in je clan zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

@ mc-mo of sanfuck:

JUllie hebbenb op de clan site achter mijn naam (inafwachting van psn id) weggehaalt. Nu staat er alleen oostzaan. Kunnen jullie dat er weer achter zetten want straks gaan msnen nog oostzaan toevoegen. En een andere gast heet al oostzaan op psn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo dames en heren,

ik ga ook een clan opstarten voor GTA IV. Dit zal voor de Playstation 3 versie zijn. Sinds ik al een PC-clan heb zal het onder die betreffende clannaam vallen ( Team Dynamic ). Hiervoor heb ik al een uitgebreid en gemodificeerd forum ( zelfde forumtype als die van gtaforum.nl ), deze zal de komende maanden verder uitgebreid worden naar een volledige website met alles erop en eraan.

De clan voor pc-gaming is Europees, dus dat zal het GTA IV gedeelte ook worden ( enkele leden van het pc-team heeft ook een PS3 en zullen ook GTA IV kopen ).

Wil je joinen? Stuur mij dan een private message op dit forum met jouw PS3 ID en MSN.

Gr, MarXmaN.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

post-106635-1231342663.gif

Ik zou wel wat kunnen maken maar dat word dan wel via een gratis website dus niet met een www.......nl domein maar gewoon 1 die gratis is tenzij er gulle gevers online zijn die geld willen schuiven, dan kunnen we voor een NL domein gaan

Ik wil wel!! :eten:

Hoe gaat ie heten?? :D!! :tu:

Stuur me anders mailtje :D

Link to comment
Delen op andere websites

post-106635-1231342663.gif
Ik zou wel wat kunnen maken maar dat word dan wel via een gratis website dus niet met een www.......nl domein maar gewoon 1 die gratis is tenzij er gulle gevers online zijn die geld willen schuiven, dan kunnen we voor een NL domein gaan

Ik wil wel!! :eten:

Hoe gaat ie heten?? :D!! :tu:

Stuur me anders mailtje :D

Grote grote bump.

Er zijn al GTA IV Clans.

Bijv LibertyKillerZ en Death Incorporated

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

hee heee ik wil cker bij di clan horen altijd online mang pwhiskey0342 is mijn id voeg me toeeee box

>>> Door Hanneswasco: Dit topic dateert van een jaar terug, en de clan is dan ook niet actief meer. Als je graag een clan wilt joinen raad ik je aan om eens in het Multiplayer: Clans forum te kijken. ;) Dit topic krijgt een slotje voor eventuele nutteloze reacties.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...