genelite Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 genelite hou jij t ff bij dan als er teveel leden joinen melden dan k en ik heb je al toegevoegd op psn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 genelite hou jij t ff bij dan als er teveel leden joinen melden dan Hoe wil je een Clan gaan maken terwijl je nog niet eens weet of dat mogelijk is, hoeveel personen er maximaal in kunnen en of je ubberhaupt clanruimtes hebt.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Via onse website mischien? Die sal vanavond online sijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Genelite ik heb je geaccepteerd In mn ps3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
drial Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Genelite ik heb je geaccepteerd In mn ps3 Drial_88 is mijn ID Voeg maaar toe !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
genelite Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Genelite ik heb je geaccepteerd In mn ps3 ja ik heb eht gezien nu w8e op de site. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Wie weet worden wel de eerste en de beste clan van GTA IV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik wil heel graag in een clan mijn psn is: snowguard3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Iemand nog plannen voor dit clan. (bijv. ranks enz.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 ik ga heten op de ps3 gewoon steintje ik ga de bundel kopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
genelite Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Iemand nog plannen voor dit clan. (bijv. ranks enz.) dat mag jij beslissen maar ik vind wel dat er ranks moeten zijn en trainings tijde zodat iedereen bij elkaar is op dat moment Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 genelite jij mag me wel meehelpen met ranks ensow (als je dat wil) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Maar we moeten eerst ff afw8en op de site. We kunnen alvast de ranksnamen ensow doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joor593 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik wil ook wel mee doen mijn ID is: rolala7 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJRobin Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik zou graag mee willen doen als ik een x360 had of een PS3. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts