mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 oke is goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Waar blijft die site?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) mijn ps3 id is: samin00 Bewerkt: 16 april 2008 door samin00 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Een idee voor een naam misschien ? "DutchMuscle" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
drial Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 mijn ps3 id is: samin00 Beter zet iedereen de psn namen onder elkaar dan ken je et beter bij houden bv: mc-mo Drial_88 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Clan website Dit moet de site gaan worden ben er net 5 minuten mee bezig dus verwacht er nu nog maar niet te veel van, morgenochtend zal er al wel het een en ander aan toegevoegd zijn Bewerkt: 16 april 2008 door sanfuck Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
drial Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Clan website Dit moet de site gaan worden ben er net 5 minuten mee bezig dus verwacht er nu nog maar niet te veel van, morgenochtend zal er al wel het een en ander aan toegevoegd zijn goed bezigg kun je er ook al een soort van forum erop zetten ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Von-Helsing Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Clan website Dit moet de site gaan worden ben er net 5 minuten mee bezig dus verwacht er nu nog maar niet te veel van, morgenochtend zal er al wel het een en ander aan toegevoegd zijn Ik persoonlijk vind Freewebs beter. Ciao Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giozio Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 hey sorry maar ik heb misschien een beetje dome vraag. maar wat is een clan. Ik wil best helpen, met de website. heb zelf ook een eigen website (betaald) GR Giozio Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Een clan is een groep mensen die samen een online game spelen, hiereen komen ze regelmatig samen, om online tegen elkaar te spelen en natuurlijk ook clanwars online gevechten tegen andere clans Forum moet ook geen probleem zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giozio Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Een clan is een groep mensen die samen een online game spelen, hiereen komen ze regelmatig samen, om online tegen elkaar te spelen en natuurlijk ook clanwars online gevechten tegen andere clansForum moet ook geen probleem zijn Mooi heb ik weer wat geleerd. GR Giozio Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
genelite Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 kunnen we beter niet die betaalde site gebruike als Giozio dat wilt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Een team waarbij je dan tegen andere Deathmatches gaan doen enzo. Maar ik wil wel Joinen. Maar dan op 29 april. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giozio Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 kunnen we beter niet die betaalde site gebruike als Giozio dat wilt Ik wil graag helpen. Het is wel een GTA website maar er kan best ruimte gemaakt worden voor de GTA IV Clan. GR Giozio Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik wil wel mee doen , ik heet op de PS3 : Denniskuhh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts