Jump to content

Clans GTA IV


mc-mo

Recommended Posts

kunnen we beter niet die betaalde site gebruike als Giozio dat wilt

Ik wil graag helpen. Het is wel een GTA website maar er kan best ruimte gemaakt worden voor de GTA IV Clan.

GR Giozio

Geef is een link

oja en mijn ps3 naam is mfie

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mc-mo

    59

  • sanfuck

    48

  • genelite

    23

  • oostzaan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

kunnen we beter niet die betaalde site gebruike als Giozio dat wilt

Ik wil graag helpen. Het is wel een GTA website maar er kan best ruimte gemaakt worden voor de GTA IV Clan.

GR Giozio

hoe heet de site dan van jou?

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar in me profiel daar staat het anders krijg ik die webmaster op mijn kop dat ik reclame maak voor mijn website hij staat tijdelijk offline maar je kan er wel op kijjken.

GR Giozio

Link to comment
Delen op andere websites

Als je veel leden wilt hebben voor je clan, zou het handig zijn als de ps3 versie en de xbox360 versie ondersteunt, dus neem bijv. mensen met xboxen ook op in je clan en maak je iemand admin van de sectie Ps3 en iemand Admin van de Sectie xbox360. Dan vang je veel meer leden ;)

Maarten

Link to comment
Delen op andere websites

Als je veel leden wilt hebben voor je clan, zou het handig zijn als de ps3 versie en de xbox360 versie ondersteunt, dus neem bijv. mensen met xboxen ook op in je clan en maak je iemand admin van de sectie Ps3 en iemand Admin van de Sectie xbox360. Dan vang je veel meer leden ;)

Maarten

dat kan je beter nie doen dat word tog nix in het begin je kan beter eerst klein beginne dan opbouwe je kan altijd nog wel recruite want genoeg mense met gta;) en wat is jou psn ID: sanfuck

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zorg er voor dat mijn website in het weekend online staat met een clan oke. kijk maar in mijn profiel.

GR Giozio

PS Als dit ook niet is toe gestaan verwijder dit bericht maar.

Bewerkt: door Giozio
Link to comment
Delen op andere websites

Als je veel leden wilt hebben voor je clan, zou het handig zijn als de ps3 versie en de xbox360 versie ondersteunt, dus neem bijv. mensen met xboxen ook op in je clan en maak je iemand admin van de sectie Ps3 en iemand Admin van de Sectie xbox360. Dan vang je veel meer leden ;)

Maarten

dat kan je beter nie doen dat word tog nix in het begin je kan beter eerst klein beginne dan opbouwe je kan altijd nog wel recruite want genoeg mense met gta;) en wat is jou psn ID: sanfuck

mk22lijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een idee voor een naam misschien ? "DutchMuscle"

Gta-Boyz

IV-Owners

GtaForum-Boyzz

We Will We Will Own You

Liberty City Aka Dutch Boyz

The O Team ( The Own Team)

Xbox 360 owners

True Crime

Dutchiess

The Box

Assasins

Grove Street Fam.

We Are From Liberty Where The F*ck You From

Thugs

GtaForum Thugs

LC:MP Team

Liberty We Own

The Owner Team From Gtaforum.nl

en veel meer

Link to comment
Delen op andere websites

Als je veel leden wilt hebben voor je clan, zou het handig zijn als de ps3 versie en de xbox360 versie ondersteunt, dus neem bijv. mensen met xboxen ook op in je clan en maak je iemand admin van de sectie Ps3 en iemand Admin van de Sectie xbox360. Dan vang je veel meer leden ;)

Maarten

als je alleen voor de ps3 een clan maakt krijg je al meer dan zat leden zelfs teveel denk ik ermoet naartuurlijk ook een beperking aan zitten al zou je met gta4 wel meer leden dan normaal kunnen gebruiken en voor die cllan kun je het beste een aparte site makem

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...