michaelfivez Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 kunnen we beter niet die betaalde site gebruike als Giozio dat wilt Ik wil graag helpen. Het is wel een GTA website maar er kan best ruimte gemaakt worden voor de GTA IV Clan. GR Giozio Geef is een link oja en mijn ps3 naam is mfie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
genelite Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 kunnen we beter niet die betaalde site gebruike als Giozio dat wilt Ik wil graag helpen. Het is wel een GTA website maar er kan best ruimte gemaakt worden voor de GTA IV Clan. GR Giozio hoe heet de site dan van jou? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giozio Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Kijk maar in me profiel daar staat het anders krijg ik die webmaster op mijn kop dat ik reclame maak voor mijn website hij staat tijdelijk offline maar je kan er wel op kijjken. GR Giozio Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nicolai_Bellic Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Als je veel leden wilt hebben voor je clan, zou het handig zijn als de ps3 versie en de xbox360 versie ondersteunt, dus neem bijv. mensen met xboxen ook op in je clan en maak je iemand admin van de sectie Ps3 en iemand Admin van de Sectie xbox360. Dan vang je veel meer leden Maarten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
genelite Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Als je veel leden wilt hebben voor je clan, zou het handig zijn als de ps3 versie en de xbox360 versie ondersteunt, dus neem bijv. mensen met xboxen ook op in je clan en maak je iemand admin van de sectie Ps3 en iemand Admin van de Sectie xbox360. Dan vang je veel meer leden Maarten dat kan je beter nie doen dat word tog nix in het begin je kan beter eerst klein beginne dan opbouwe je kan altijd nog wel recruite want genoeg mense met gta;) en wat is jou psn ID: sanfuck Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giozio Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Ik zorg er voor dat mijn website in het weekend online staat met een clan oke. kijk maar in mijn profiel. GR Giozio PS Als dit ook niet is toe gestaan verwijder dit bericht maar. Bewerkt: 16 april 2008 door Giozio Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik ben de clan leader Maar als we dit site voor even houden dan dokken we allemaal wat geld en maken een egte site met .nl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Als je veel leden wilt hebben voor je clan, zou het handig zijn als de ps3 versie en de xbox360 versie ondersteunt, dus neem bijv. mensen met xboxen ook op in je clan en maak je iemand admin van de sectie Ps3 en iemand Admin van de Sectie xbox360. Dan vang je veel meer leden Maarten dat kan je beter nie doen dat word tog nix in het begin je kan beter eerst klein beginne dan opbouwe je kan altijd nog wel recruite want genoeg mense met gta;) en wat is jou psn ID: sanfuck mk22lijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 schrijf er ook gelijk bij wie de clan leader is op het site Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Een idee voor een naam misschien ? "DutchMuscle" Gta-Boyz IV-Owners GtaForum-Boyzz We Will We Will Own You Liberty City Aka Dutch Boyz The O Team ( The Own Team) Xbox 360 owners True Crime Dutchiess The Box Assasins Grove Street Fam. We Are From Liberty Where The F*ck You From Thugs GtaForum Thugs LC:MP Team Liberty We Own The Owner Team From Gtaforum.nl en veel meer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Gelijk een voor de xbox Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 En de ranks van de andere Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 En de ranks van de andere Komen er zo aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giozio Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik ben de clan leaderMaar als we dit site voor even houden dan dokken we allemaal wat geld en maken een egte site met .nl Dats ook een goed idee GR Giozio Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
drial Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Als je veel leden wilt hebben voor je clan, zou het handig zijn als de ps3 versie en de xbox360 versie ondersteunt, dus neem bijv. mensen met xboxen ook op in je clan en maak je iemand admin van de sectie Ps3 en iemand Admin van de Sectie xbox360. Dan vang je veel meer leden Maarten als je alleen voor de ps3 een clan maakt krijg je al meer dan zat leden zelfs teveel denk ik ermoet naartuurlijk ook een beperking aan zitten al zou je met gta4 wel meer leden dan normaal kunnen gebruiken en voor die cllan kun je het beste een aparte site makem Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts