Jump to content

Clans GTA IV


mc-mo

Recommended Posts

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mc-mo

    59

  • sanfuck

    48

  • genelite

    23

  • oostzaan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik wil wel clan recruiter zijn

Dat is vast wel mogelijk zal het zo aanpassen, achteraf kijken we wel of je dan ook geschikt bent als clan recruiter

en waaraan leden later aan moeten voldoen om mee te mogen doen

Link to comment
Delen op andere websites

zoveel mensen dat de clan joinen ,but why?

Ik own de gehele clan op mijn eentje dus waarom de moeite doen? :tu::schater:

Ik zie wel of ik join of niet,zie er niet echt het nut van in om eerlijk te zijn..

Wel mogen jullie me toevoegen (als je wil) id=sven311

Gewoon samen wat free roamen enz lijkt me wel vet!

grtz

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal iedereen die op onze clan site staan toevoege in psn dan zal ik aan iedereen hun gegevens navrage en hoevaak ze spele enzo want we hebbe geen mense nodig die bijna niet game tog

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal iedereen die op onze clan site staan toevoege in psn dan zal ik aan iedereen hun gegevens navrage en hoevaak ze spele enzo want we hebbe geen mense nodig die bijna niet game tog

Dat is wel even handig om te doen ja

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal iedereen die op onze clan site staan toevoege in psn dan zal ik aan iedereen hun gegevens navrage en hoevaak ze spele enzo want we hebbe geen mense nodig die bijna niet game tog

Dat is wel even handig om te doen ja

maar dat doe ik morge wel ofzo. ik ga nu een film kijke. groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er zeker ook wel bij maar moet toch eerst ff kijken of ik GTA4 onder de naam Valkenburger kan spelen.....

Kom er wel op terug!

Vanaf morgen kan iedereen die zijn naam nog niet op de site ziet staan zich op de site aanmelden met zijn PS3 id en word dan zo snel mogelijk toegevoegd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er zeker ook wel bij maar moet toch eerst ff kijken of ik GTA4 onder de naam Valkenburger kan spelen.....

Kom er wel op terug!

ja maar dan moet je helemaal nieuw playstation network account aanmaken..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er zeker ook wel bij maar moet toch eerst ff kijken of ik GTA4 onder de naam Valkenburger kan spelen.....

Kom er wel op terug!

ja maar dan moet je helemaal nieuw playstation network account aanmaken..

Je meld je gewoon aan zodra je je PS ID weet dan hoef je toch geen nieuw account aante maken, als je er nu al een hebt dan gebruik je die toch gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal iedereen die op onze clan site staan toevoege in psn dan zal ik aan iedereen hun gegevens navrage en hoevaak ze spele enzo want we hebbe geen mense nodig die bijna niet game tog

Dat is wel even handig om te doen ja

maar dat doe ik morge wel ofzo. ik ga nu een film kijke. groetjes

ik cratos666999 ben altijd beschikbaar om te playstation +ik zit nu met een gebroken poot (ernstig) dus dat duurt nog 1 en half jaartje op me bed zittuh

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal iedereen die op onze clan site staan toevoege in psn dan zal ik aan iedereen hun gegevens navrage en hoevaak ze spele enzo want we hebbe geen mense nodig die bijna niet game tog

Dat is wel even handig om te doen ja

maar dat doe ik morge wel ofzo. ik ga nu een film kijke. groetjes

ik cratos666999 ben altijd beschikbaar om te playstation +ik zit nu met een gebroken poot (ernstig) dus dat duurt nog 1 en half jaartje op me bed zittuh

Dat is mooi, je staat ook al als lid op de site

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...