Jump to content

Clans GTA IV


mc-mo

Recommended Posts

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mc-mo

    59

  • sanfuck

    48

  • genelite

    23

  • oostzaan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey dames & heren,

Ik heb dit topic geopend om een clan te gaan starten in GTA IV.

De clan gaat als volgt heten: The Dutch Killerz

Wie wil er joinen geef maar aan dan kunnen we iedereen ownen in gta 4.

ik wel in die clan gtafreakje69 greetz.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad in 1 dag zoveel reacties, er is gewoon heel veel intresse voor blijkt, er is ook een tweede topic aangemaakt voor de XBOX bezitters, aangezien deze clan voor de PS3 bezitters is.

Er is inmiddels ook een website online kijk in mijn profiel voor de link, je kan je daar aanmelden door middel van je PSN naam door te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad in 1 dag zoveel reacties, er is gewoon heel veel intresse voor blijkt, er is ook een tweede topic aangemaakt voor de XBOX bezitters, aangezien deze clan voor de PS3 bezitters is.

Er is inmiddels ook een website online kijk in mijn profiel voor de link, je kan je daar aanmelden door middel van je PSN naam door te geven.

Count me in....

Ik zal zo snel mogelijk mijn PS3 naam doorgeven... Deze weet ik niet meer zeker. :bonk:

Volgens mij gewoon Richard maar laat het spoedig weten ;-)

Website kan ik niet benaderen.. Krijg een foutmelding :roll:

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad in 1 dag zoveel reacties, er is gewoon heel veel intresse voor blijkt, er is ook een tweede topic aangemaakt voor de XBOX bezitters, aangezien deze clan voor de PS3 bezitters is.

Er is inmiddels ook een website online kijk in mijn profiel voor de link, je kan je daar aanmelden door middel van je PSN naam door te geven.

Count me in....

Ik zal zo snel mogelijk mijn PS3 naam doorgeven... Deze weet ik niet meer zeker. :bonk:

Volgens mij gewoon Richard maar laat het spoedig weten ;-)

Website kan ik niet benaderen.. Krijg een foutmelding :roll:

Bij mij doet hij het gewoon hoor

probeer maar is door hier op te klikken

Nogmaals ter verduidelijking, mocht je PSN ID nog niet op de website staan, geef deze dan via de website door dan zal deze vandaag nog geplaatst worden,(op de aanmeld pagina) heb je ideeen over ranks verdeling binnenin de clan, geef dit dan aan op het forum

Bewerkt: door sanfuck
Link to comment
Delen op andere websites

Hij doet het via je link wel.

Zal wel iets verkeerds hebben gedaan :bonk:

Ziet erg gaaf uit je website... ;)

Ja vond ik zelf ook wel, en dat voor 1 die gratis, is, was een goede tip van iemand anders hier op het forum, was eerst met een andere begonnen maar die is lang niet zo handig om mee te werken als deze, een photoalbum toevoegen, filmpjes van youtube is via freewebs echt heel makkelijk

In mijn profiel had ik de verkeerde link gezet daarom deed deze het niet! is nu aangepast, hij staat ook in mijn signature ( the first gta 4 clanwebsite ) tenminste dat denk ik

Bewerkt: door sanfuck
Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen ook eventueel een XBOX site maken, en dat jullie de zelfde clan naam gebruiken als op de PS3

The Dutch Killerz ( mochten jullie intresse hebben hoor ik het wel ) dan komt er precies dezelfde website maar dan voor de XBOX als er geen intresse is laat dat dan ook weten

Link to comment
Delen op andere websites

m22klijn voeg me toe

Ik ben nu niet thuis dus kan ik je nu niet toevoegen, kan vanavond na vijven pas, als jij er nu wel achter zit mag je mij ook uitnodigingen, mijn ID = mk22lijn (geen m22klijn)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...