Klus Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik kocht de Malibu Club maar ik zie geen paars cirkeltje om een missie te starten. Hoe komt dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik kocht de Malibu Club maar ik zie geen paars cirkeltje om een missie te starten. Hoe komt dit? Je moet deze missies binnen starten, naast de bar staat een roze cirkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) waar je eerst zeg maar nooit mocht komen want anders word je neergeschoten Bewerkt: 18 april 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 waar je eerst zeg maar nooit mocht komen want anders wrd je neergeschoten Enn..Waar mag dat dan wel zijn..?? Ik werd nooit neergeschoten in Malibu Club... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 Dan moet je naar de bar gaan... Achter de bar staat een meisje, als je achter de bar komt zal zij gaan schieten met een shotgun... Als je de Malibu hebt gekocht zal ze dat niet doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 Dan moet je naar de bar gaan... Achter de bar staat een meisje, als je achter de bar komt zal zij gaan schieten met een shotgun... Als je de Malibu hebt gekocht zal ze dat niet doen... Oohh,,Okee..Ben nog nooit achter die bar geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.