steintje Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 wie weet of de handleiding in het boekje van gta iv in het nederlands is? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Alle handleidingen van de GTA-Reeks waren in het Nederlands, inclusief de hoes. Dus dan zal het bij deze ook zéker zijn Reageren
Joriz Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Alle handleidingen van de GTA-Reeks waren in het Nederlands, inclusief de hoes. Dus dan zal het bij deze ook zéker zijn Dat is niet helemaal waar. Vanaf GTA San Andreas waren de hoes en boekjes in het Nederlands. Daarvoor was het gelukkig gewoon in het Engels. Ik hoop dat GTA4 ook gewoon weer een Engels boekje/hoes etc.. heeft. Want in het Engels blijft de humor veel beter. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Alle handleidingen van de GTA-Reeks waren in het Nederlands, inclusief de hoes. Dus dan zal het bij deze ook zéker zijn Dat is niet helemaal waar. Vanaf GTA San Andreas waren de hoes en boekjes in het Nederlands. Daarvoor was het gelukkig gewoon in het Engels. Ik hoop dat GTA4 ook gewoon weer een Engels boekje/hoes etc.. heeft. Want in het Engels blijft de humor veel beter. hee ja had ff naar gta 3 en gta VC gekeken maar die zijn idd engels , Was dan ff in de war omdat SA, LCS en VCS wel nederlands zijn Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik ben het met Joriz eens, in het Engels blijft de humor veel beter. Maar in het Nederlands is het ook wat handiger en dan begrijp je wat meer. Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Dat is niet helemaal waar. Vanaf GTA San Andreas waren de hoes en boekjes in het Nederlands.Daarvoor was het gelukkig gewoon in het Engels. Ik hoop dat GTA4 ook gewoon weer een Engels boekje/hoes etc.. heeft. Want in het Engels blijft de humor veel beter. Dat klopt helemaal. Lekker van die droge Engelse humor. Maar het maakt niet zo veel uit. Als je een beetje Engels kunt dan snap je het helemaal. Bewerkt: 16 april 2008 door GTAGijsso Reageren
steintje Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Alle handleidingen van de GTA-Reeks waren in het Nederlands, inclusief de hoes. Dus dan zal het bij deze ook zéker zijn die van vice city niet san andreas wel. Reageren
steintje Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Alle handleidingen van de GTA-Reeks waren in het Nederlands, inclusief de hoes. Dus dan zal het bij deze ook zéker zijn Dat is niet helemaal waar. Vanaf GTA San Andreas waren de hoes en boekjes in het Nederlands. Daarvoor was het gelukkig gewoon in het Engels. Ik hoop dat GTA4 ook gewoon weer een Engels boekje/hoes etc.. heeft. Want in het Engels blijft de humor veel beter. waar slaat dit in hemeltjesnaam op jeetjemina en welke humor bedoel je? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Alle handleidingen van de GTA-Reeks waren in het Nederlands, inclusief de hoes. Dus dan zal het bij deze ook zéker zijn Dat is niet helemaal waar. Vanaf GTA San Andreas waren de hoes en boekjes in het Nederlands. Daarvoor was het gelukkig gewoon in het Engels. Ik hoop dat GTA4 ook gewoon weer een Engels boekje/hoes etc.. heeft. Want in het Engels blijft de humor veel beter. waar slaat dit in hemeltjesnaam op jeetjemina en welke humor bedoel je? De amerikaanse humor in die handleidingen... Als ze het vertalen naar nederlands, zijn ze niet meer grappig. Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Alle handleidingen van de GTA-Reeks waren in het Nederlands, inclusief de hoes. Dus dan zal het bij deze ook zéker zijn Dat is niet helemaal waar. Vanaf GTA San Andreas waren de hoes en boekjes in het Nederlands. Daarvoor was het gelukkig gewoon in het Engels. Ik hoop dat GTA4 ook gewoon weer een Engels boekje/hoes etc.. heeft. Want in het Engels blijft de humor veel beter. waar slaat dit in hemeltjesnaam op jeetjemina en welke humor bedoel je? Ze bedoelen dat het in het Engels allemaal veel grappiger te lezen is dan in het Nederlands. Edit: Oh Kai was me voor Bewerkt: 16 april 2008 door DJRobin Reageren
steintje Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Alle handleidingen van de GTA-Reeks waren in het Nederlands, inclusief de hoes. Dus dan zal het bij deze ook zéker zijn Dat is niet helemaal waar. Vanaf GTA San Andreas waren de hoes en boekjes in het Nederlands. Daarvoor was het gelukkig gewoon in het Engels. Ik hoop dat GTA4 ook gewoon weer een Engels boekje/hoes etc.. heeft. Want in het Engels blijft de humor veel beter. waar slaat dit in hemeltjesnaam op jeetjemina en welke humor bedoel je? Ze bedoelen dat het in het Engels allemaal veel grappiger te lezen is dan in het Nederlands. Edit: Oh Kai was me voor ja maar ook moeilijker ze hebben niet voor niets de laatste drie spellen in het nederlands gedaan. Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Alle handleidingen van de GTA-Reeks waren in het Nederlands, inclusief de hoes. Dus dan zal het bij deze ook zéker zijn Dat is niet helemaal waar. Vanaf GTA San Andreas waren de hoes en boekjes in het Nederlands. Daarvoor was het gelukkig gewoon in het Engels. Ik hoop dat GTA4 ook gewoon weer een Engels boekje/hoes etc.. heeft. Want in het Engels blijft de humor veel beter. waar slaat dit in hemeltjesnaam op jeetjemina en welke humor bedoel je? Ze bedoelen dat het in het Engels allemaal veel grappiger te lezen is dan in het Nederlands. Edit: Oh Kai was me voor ja maar ook moeilijker ze hebben niet voor niets de laatste drie spellen in het nederlands gedaan. Als je een beetje Engels kunt is het echt makkelijk te begrijpen. Waarvoor ze het in het Nederlands hebben gedaan weet ik ook niet. Er staat toch niet zo heel veel bijzonders in. Bewerkt: 16 april 2008 door DJRobin Reageren
js007 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 er zit toch meer humor in de game Reageren
Giozio Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ik hoop dat het nederlands talig word want mijn engels is niet goed. GR Giozio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.