.Phobia Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) ik heb hier een tijdje langer aan gezeten aangezien ik nu wat heb ingeblend enzo en het is een redelijk mooi resultaat uitgekomen vind ik geef effe rating en beoordeling ( tips ook graag ) Bewerkt: 16 april 2008 door aartdognau Reageren
Hackman Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Deze is mooi... De render is ingeblend en past goed bij de achtergrond... Er zit een vreemde rand bij het haar van de render en dat lijkt niet mooi... Je tekst zieter ook goed uit alleen vind ik de plek niet optimaal... Ik zie dat je de render op sommige plekken over de border hebt gedaan... Omdat de render dezelfde kleur heeft als de achtergrond lijkt het net alsof er gaten in je border zitten... Ook vind ik de rooie kleur te opvallend aangezien de rest ervan meer zwart is... Eigenlijks wil ik ook wel weten wat jou'n creatie is... Hij is te groot een sig en te klein voor een wallpaper... Reageren
.Phobia Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Deze is mooi...De render is ingeblend en past goed bij de achtergrond... Er zit een vreemde rand bij het haar van de render en dat lijkt niet mooi... Je tekst zieter ook goed uit alleen vind ik de plek niet optimaal... Ik zie dat je de render op sommige plekken over de border hebt gedaan... Omdat de render dezelfde kleur heeft als de achtergrond lijkt het net alsof er gaten in je border zitten... Ook vind ik de rooie kleur te opvallend aangezien de rest ervan meer zwart is... Eigenlijks wil ik ook wel weten wat jou'n creatie is... Hij is te groot een sig en te klein voor een wallpaper... ik heb geen idee XD het was eigelijk bedoelt als SIG maar die is er te groot voor het is gewoon een grote sig denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.