Jump to content

badlands

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is eigenlijk geen missie. Maar ik wist niet waar het anders moest.

Ik zit nu in de badlands. Ik heb nog een vriendin in Ganton.

Moet ik nog terug naar die vriendin of is dat niet handig?

Geplaatst:

Kun je precies vertellen welke missie je het laatst hebt gedaan en welke je nog moet doen. Verder is het handig om eerst >>=-HIER-=<< te kijken en als je dan problemen hebt dat je dan een topic maakt

Geplaatst:

Uiteraard kan je op verschillende plekken in San Andreas vriendinnen krijgen en behouden. Je hoeft niet op en neer te rijden om elke vriendin nog een beetje vrolijk te houden. Doe gerust je missies en ga lekker rond cruisen. Als je op een gegeven moment in een gebied bent waarbij je een vriendin hebt en ze mist je, dan belt ze je vanzelf wel op. Op dat moment hoef je je niet zo veel zorgen te maken om vriendinnen uit een andere plaats.

Ik hoop dat het wat duidelijker is maar voor meer informatie over je vriendinnen en de relaties kan je altijd nog even hier kijken. :)

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

je moet niet terug maar het is best van wel het zou kunnen dat je slechter en slechtere relatie met haar krijgt let op! er zitten nu ook ballas in grove street na de missie the green sabre

Bewerkt: door ceejay
Geplaatst:

Je bent alleen bereikbaar voor de vriendinnen die zich in hetzelfde gebied bevinden als waar jij je bevindt.

• in Los Santos ben je alleen bereikbaar voor Denise
  • in Whetstone, Red County, Tierra Robada en Bone County ben je alleen bereikbaar voor Barbara en Helena
  • in San Fierro ben je alleen bereikbaar voor Katie en Michelle
  • in Las Venturas ben je alleen bereikbaar voor Millie

Zolang je dus weg blijft uit Los Santos wordt je niet gebeld door Denise, dus hoef je ook niet met haar uit te gaan. Het percentage van de relatie met Denise blijft hetzelfde zolang je niet in Los Santos bent. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...