Spacecraft Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Op het vliegveld in Vice city had je ze ook al, maar ik vraag me af wat het eigenlijk zijn? Je hebt hier 1 bijna vertikale en 1 schuine ijzeren plaat ofzo.. maar wat moeten die dingen nou voorstellen en waar dienen ze voor? Reageren
henk_jan Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 je kunt er lekker met je motor over heen jumpe. en ik denk dat het voor vliegtuigen is om hulp te geve als het opstijge nie lukt. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 je kunt er lekker met je motor over heen jumpe. en ik denk dat het voor vliegtuigen is om hulp te geve als het opstijge nie lukt. Ja dat dacht ik eerst ook.. maar deze 2 staan nieteens in het verlengde van een startbaan :huh: Het zijn die 2 rode balkjes.. lijkt me sterk dat een vliegtuig daar gaat opstijgen :ph34r: Reageren
henk_jan Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 dan is het puur voor de fun denk ik. Reageren
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 daar kunt ge toch ook op stijgen maar dan neem je gewoon een anderen landingsbaan die recht voor die uu...... rechthoeken op die kaart Reageren
W3sl3y Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 als je met een shamal of groter gaat dan knal je met je vleugel tegen die verticale aan en ben je (half)kapot. Dus ik zou het egt niet weten. Wanneer moet zo'n ding je nou helpen want je hebt maar een paar meter nodig en dan vlieg je al een beetje. Laat staan als je op het begin van de startbaan/landingsbaan gaat staan <_< Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 huh dat is toch een schans om te jumpe :lol: Reageren
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 dan is het voor da lol lijk henk_jan al zei. Reageren
loempiaman Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 misschien zijn het afweerschermen voor de afterburners van de vliegtuigen hebben ze op vliegtuigschepen ook altijd, alleen veet ik niet waarom zie die daar nodig hebben. er is ten slotten genoeg baan dus zijn nabranders niet nodig. Reageren
Insane Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 dat zijn van die dingen met de betekenis: Niet Parkeren k heb die dingen in het echt nog nooit gezien, dus het zal idd. gwn wel voor de (unieke) jumps zijn :rolleyes: Reageren
Vinewood Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 je kunt er mee stunten wat ze eerder al zijden verder ja je kunt er met je auto tegen aan rijden ik vind het gek dat je eigelijk hier een topic over maakt het is niks bijzonders Reageren
Spacecraft Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ik vind het gek dat je eigelijk hier een topic over maakthet is niks bijzonders Zal best kunnen, maar ik was gewoon benieuwd wat het nou zijn.. aangezien ze in Vice City ook al zaten en zelfs in GTA 3 volgens mij Maar zo te zien weet niemand het, of het is inderdaad gewoon voor stunts ( maar dan vind ik het wel raar dat die ene bijna vertikaal staat, daar kun je je eigen alleen te pletter tegen rijden :ph34r: ) Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 in vice city en i n sanadraes jump ik daar altijd als ik op een vliegveld kom :lol: Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 gefeliciteerd ik heb er geen last van! ik denk eigenlijk dat ze er gewoon voor de sier staan, om 't een beetje op te vullen... zou 't anders ook niet weten :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.