Jump to content

Winkelmantje met wielen


IV trailer

Winkelmantje met wielen  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij?

    • Handig! ik gebruik het altijd i.p.v een mantje indien mogelijk.
      7
    • Handig, maar ik schaam me er een beetje voor (ik gebruik het wel)
      1
    • Handig, maar ik schaam me er een beetje voor (ik gebruik het niet)
      2
    • Ik vind dit complete onzin!
      16
    • weet niet
      5


Recommended Posts

Sinds kort zijn er in diverse winkels in Nederland de nieuwe boodschappenmantje's met wielen te vinden. Je kan ze tevens ook nog steeds gewoon dragen. Bij ons in de supermarkt (stationsplein Almere) worden ze al zeer intensief gebruikt. Bijna iedereen slentert met zoon ding door de winkel. Wel een ander model dan ik hier aangeef, maar het princiepe is het zelfde. Geef hier je mening wat je van deze uitvinding vindt. Ik vind het alvast een geweldige uitvinding.

ms_shopping_rolling.jpg

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds kort zijn er in diverse winkels in Nederland de nieuwe boodschappenmantje's met wielen te vinden. Bij ons in de supermarkt (stationsplein Almere) worden ze al zeer intensief gebruikt. Wel een ander model dan ik hier aangeef, maar het princiepe is het zelfde. Geef hier je mening wat je van deze uitvinding vindt. Ik vind het alvast een geweldige uitvinding.

Je bedoelt zoiets...

a4.jpg

Ik vind het maar onzin. Je hebt mandjes voor kleine boodschappen, en karretjes voor de grote boodschap. Hoe 'lui' wil Nederland worden. Hou dit soort onzinnigheden nou gewoon voor de bejaarde generatie apart. Er wordt door jeugd toch alleen maar mee gekloot. Vind het pure onzin, ze halen er alleen maar problemen mee op de hals. Ik zie ze al op straat liggen, helemaal vernield.

Edit: En je krijgt er ook nog eens rugklachten van. Telkens bukken om je producten in je wagentjes te leggen.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds kort zijn er in diverse winkels in Er wordt door jeugd toch alleen maar mee gekloot. Vind het pure onzin, ze halen er alleen maar problemen mee op de hals. Ik zie ze al op straat liggen, helemaal vernield.

Net als het gewone mantje lever je ze gewoon weer in bij de kassa. Ik zie dus geen mogelijk vandalisme.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel een goed idee.. Als iedereen die niet zo heel erg veel boodschappen hoeft te doen zo`n mandje neemt, scheelt dat een hoop ruimte in de winkel..

Ga eens op een zaterdagmiddag een supermarkt in, je kunt nergens bij door al die karren die er staan :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze nog nooit gezien maar ze lijkne wel heel dom. Het is gewoon een kleine plastic winkelwagen. Je kunt dan toch gewoon een mandje pakken. In een normaal mandje doe je maar zoveel als je kunt dragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik ben ze laatst tegengekomen maar heb ze niet gebruikt. Aangezien ze ook een functie tot normale mandje hebben heb ik dit maar gedaan. Ik zie het probleem er niet van in als ze ook als normale mandje kunnen worden gebruikt en je ze toch moet inleveren bij de kassa.

Kort samengevat, een geweldig idee en als het je niet in staat, dan gebruik je het als normaal mandje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

kijk het is een normaal mandje die je altijd al in supermarkten hebt.

die plaatje geeft er eigenlijk een fout bveeld aan.

want de enige aanpassingen die ze hebben gedaan is wieltjes onder die mandjes aanbregen en de houder verlengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft inderdaad 2 kanten... Aan de ene kant is het goed voor oude mensen, maar aan de andere kant is Nederland al redelijk lui en met deze uitvinding gaan we niet de goede kant op... Misschien dat je in een winkel er van gebruik mag maken maar dat het alleen is voor mensen boven de 75 (ik noem maar wat)... Ik vind zelf de (normale) winkelmandjes/winkelkarretjes veel beter...

Link to comment
Delen op andere websites

kijk het is een normaal mandje die je altijd al in supermarkten hebt.

die plaatje geeft er eigenlijk een fout bveeld aan.

want de enige aanpassingen die ze hebben gedaan is wieltjes onder die mandjes aanbregen en de houder verlengen.

Ik heb eventjes de goede gevonden. Er stond tevens bij dat dit mandje meer inhoud heeft en de klant stopt niet meer met winkelen doordat het mandje te zwaar wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk het is een normaal mandje die je altijd al in supermarkten hebt.

die plaatje geeft er eigenlijk een fout bveeld aan.

want de enige aanpassingen die ze hebben gedaan is wieltjes onder die mandjes aanbregen en de houder verlengen.

Ik heb eventjes de goede gevonden. Er stond tevens bij dat dit mandje meer inhoud heeft en de klant stopt niet meer met winkelen doordat het mandje te zwaar wordt.

In feite is het gewoon een truc om meer te verkopen. Maar die 'oudjes' zien dat niet in hè...
Link to comment
Delen op andere websites

kijk het is een normaal mandje die je altijd al in supermarkten hebt.

die plaatje geeft er eigenlijk een fout bveeld aan.

want de enige aanpassingen die ze hebben gedaan is wieltjes onder die mandjes aanbregen en de houder verlengen.

Ik heb eventjes de goede gevonden. Er stond tevens bij dat dit mandje meer inhoud heeft en de klant stopt niet meer met winkelen doordat het mandje te zwaar wordt.

In feite is het gewoon een truc om meer te verkopen. Maar die 'oudjes' zien dat niet in hè...

Duhuh. Alles wat een winkel doet is om meer te verkopen. Anders gaat de winkel echt geen moeite doen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze op zich wel grappig. Maar aan de andere kant ook onpraktisch. Als je voor de kassa staat, moet je helemaal bukken om je spullen er uit t e halen. Of je moet dat ding optillen.

Niet dat ik een slapjanus ben maar puur om praktische redenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...