SMD Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Kan iemand me misschien zeggen hoe ik een plaatje bij me handtekening? Kan je alleeen maar met een link of zijn er nog andere manieren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Klik op "Lid Menu"... Zoek dan naar "Handtekening" en klik erop Daar moet je de link geven van je plaatjes tussen IMG Tags... Bijvoorbeeld: {img}URL van jou'n sig{/img} Je kunt je sig uploaden met TinyPic Of met ImageShack of andere Hosts... Als je hem hebt geupload dan krijg je van de site allemaal codes... Je moet de IMG code kopieëren en bij de hantekening zetten... Edit: Je sig mag niet groter zijn dan 500x150 als ik me niet vergis... Hier kun je een signature aanvragen als je niet in staat bent om er zelf een te maken... Bewerkt: 16 april 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Klik op "Lid Menu"...Zoek dan naar "Handtekening" en klik erop Daar moet je de link geven van je plaatjes tussen IMG Tags... Bijvoorbeeld: {img}URL van jou'n sig{/img} Je kunt je sig uploaden met TinyPic Of met ImageShack of andere Hosts... Als je hem hebt geupload dan krijg je van de site allemaal codes... Je moet de IMG code kopieëren en bij de hantekening zetten... Edit: Je sig mag niet groter zijn dan 500x150 als ik me niet vergis... Hier kun je een signature aanvragen als je niet in staat bent om er zelf een te maken... Ik snap hem niet want het werkt niet krijg iets heel raars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 http://img440.imageshack.us/img440/2086/24526205qr4.th.gif ^^ Daar moet je [ img ] voor zetten en [/ img ] moet je er achter zetten Wel zonder de spaties bij de 2 img-tags Ik dee daar per ongeluk { } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Waarom staat dit bij VC: Missie Hulp ? Hiervoor kun je terecht in >>Dit<< forum . Bewerkt: 17 april 2008 door Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 wat bedoel je met handtekening ik snap het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 Je "Handtekening" staat onder je berichten... Bijvoorbeeld: SPAM SPAM SPAM ----------------------------------- *Hier doen mensen meestal dan een sig (een plaatje) Je kunt er ook tekst neerzetten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 oke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.