Jump to content

Beste topic


mc-mo

Recommended Posts

Toch wel Plietsies denk ik. Ik probeerde een politiek-maatschappelijke discussie op niveau te initiëren, natuurlijk door middel van goed onderbouwde argumenten, maar dit werd echter al snel de kop in gedrukt door de heersende autoriteiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het afteltopic wel een tof idee omdat ik echt zit af te tellen. Wel in dagen maar in uren is leuker :tu:

Vind het ook apart dat ie nu dicht is? :bonk:

Die vond ik inderdaad ook wel leuk ja

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 Clan Topic is ook redelijk intrek in 1 dag meer als 100 reacties

Toch wel Plietsies denk ik. Ik probeerde een politiek-maatschappelijke discussie op niveau te initiëren, natuurlijk door middel van goed onderbouwde argumenten, maar dit werd echter al snel de kop in gedrukt door de heersende autoriteiten.

Dat is inderdaad wel een heel goed topic dat vonden de Moderators ook!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad wel een heel goed topic dat vonden de Moderators ook!!!

De autoriteiten staan helaas niet bekend om hun goede inschattingsvermogen, dat topic sluiten was hakken met de botte bijl, men ging tekeer als een olifant in een porseleinkast, het was rijden en rossen wat ik je brom.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad wel een heel goed topic dat vonden de Moderators ook!!!

De autoriteiten staan helaas niet bekend om hun goede inschattingsvermogen, dat topic sluiten was hakken met de botte bijl, men ging tekeer als een olifant in een porseleinkast, het was rijden en rossen wat ik je brom.

Tja misschien de volgende keer iets minder tact en geen welgemanierde spraak gebruiken.

Dan snappen ze je misschien en vormt het geen bedreiging meer voor ze :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...