Jump to content

VC Limit Adjuster?

Recommended Posts

Geplaatst:

Die moet je opstarten en dan je gtavc.exe selecteren. Je krijgt dan bij 3 plaatsen nummertjes die je kunt veranderen. Lees de readme door, want daar staat in dan wat je moet veranderen, en waarin. ;)

Geplaatst:

Okee,dat heb ik gedaan,maar hij deed het niet..:(

Maar in de Read-Me stond dat als je andere mods had geinstalleerd,je Vice City helemaal opnieuw moet installeren..

Maar ik heb dus een 100 % savegame gedownload :$,en ook Ultimate Vice City..Maakt dat uit?

Moet ik dan ook Vice City helemaal herinstalleren?

Geplaatst:

Je moet dus Vice City helemaal opnieuw instaleren zodat je een schone versie hebt, zonder mods. Instaleer dan Vice City deluxe en start dan een new game, want ik geloof dat de main.scm overschreven word en dan heeft een savegame downloaden geen zin. :)

Geplaatst:

Dus je bedoelt dat als ik Vice City helemaal opnieuw installeer,en dan die instellingen bij die Limit Adjuster weer verander,ik geen savegame meer kan downloaden?

Geplaatst:

Nee, de main.scm word overschreven voor een nieuwe, dus je kunt hem niet meer gebruiken voor savegames. Je moet een new game beginnen of een savegame zoeken waar ook met een Dluxe Vice City main.scm is gespeeld. ;)

Geplaatst:

Oke..maar ik dacht dat als ik een savegame zou downloaden met mods,dat ik die dan niet kon zien...

Geplaatst:
Oke..maar ik dacht dat als ik een savegame zou downloaden met mods,dat ik die dan niet kon zien...

Dat klopt, als jij een savegame met mods download zie je nog de orginele bestanden. ;)

Maar als de met een andere main.scm de savegame wilt spelen dan de main.scm van de gedownloadde savegame zal hij niet starten. Je moet dus dezelfde main.scm als waar de savegame mee gemaakt is anders start ie niet. En aangezien deze mod de main.scm geloof ik modde zal hij gedownloadde savegames niet starten, alleen die met deze mod zijn gespeeld.

Ja, ik weet het, dit is ingewikkeld. :duh:

Geplaatst:

Dat klopt, als jij een savegame met mods download zie je nog de orginele bestanden. ;)

Maar als de met een andere main.scm de savegame wilt spelen dan de main.scm van de gedownloadde savegame zal hij niet starten. Je moet dus dezelfde main.scm als waar de savegame mee gemaakt is anders start ie niet. En aangezien deze mod de main.scm geloof ik modde zal hij gedownloadde savegames niet starten, alleen die met deze mod zijn gespeeld.

Ja, ik weet het, dit is ingewikkeld. :duh:

Jah,ik begrijp er helemaal niks van.. :?

Kun je het niet wat simpeler vertellen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu Vice City opnieuw geinstalleerd,en ik ging naar die Limit Adjuster,en de getallen stonden nog zo hoe ze moesten staan voor die mod.

Ik startte VC dus op,en Ultimate Vice City was al weg.

Maar die 100 % savegame die ik had gedownload,die was er nog :?

Dus die Deluxe mod deed het nog niet..

Wat moet ik nu doen?

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Probeer eens een new game te starten, kijk of hij het dan nog niet doet. De savegame kun je overigens verwijderen door op 'Delete Game' te klikken en de savegame te selecteren. :)

Probeer eens een new game te starten, kijk of hij het dan nog niet doet. De savegame kun je overigens verwijderen door op 'Delete Game' te klikken en de savegame te selecteren. :)

New Game starten wil ook niet,dat heb ik ook al geprobeerd..

Wat nu te doen :?

Geplaatst:

Sluit t spel af heb je dat ga je naar Mijn Documenten dan zie je iets met Vice City staan je delete die helemap en klaar.

Sluit t spel af heb je dat ga je naar Mijn Documenten dan zie je iets met Vice City staan je delete die helemap en klaar.

Ja,maar daarin staan ook alle Skins en Models..

Kan ik dan wel die hele Vice City User Files verwijderen?

Edit: Sorry voor de dubbelpost. :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...