Jump to content

VC Limit Adjuster?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Sluit t spel af heb je dat ga je naar Mijn Documenten dan zie je iets met Vice City staan je delete die helemap en klaar.

Je wordt bedankt hoor..:duh:

Ik ben nu een bestand genaamd gta-vc(of iets dergelijks)kwijt,en kan ik die Limit Adjuster niet meer openen :cry:

Wat nu ?

Edit: Ik vergeet elke keer de edit-knop te gebruiken,mijn excuses

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:
Sluit t spel af heb je dat ga je naar Mijn Documenten dan zie je iets met Vice City staan je delete die helemap en klaar.

Je wordt bedankt hoor.. :duh:

Ik ben nu een bestand genaamd gta-vc(of iets dergelijks)kwijt,en kan ik die Limit Adjuster niet meer openen :cry:

Wat nu ?

Je hebt de verkeerde map verwijderd, jij hebt GTA Vice City verwijderd, maar je moet Vice City User Files verwijderen die je in Mijn Documenten vind. Instaleer Vice City opnieuw zodat de bestanden weer terug komen zodat je het spel weer kan spelen. ;)

Geplaatst:

Je wordt bedankt hoor.. :duh:

Wat nu ?

Je hebt de verkeerde map verwijderd, jij hebt GTA Vice City verwijderd, maar je moet Vice City User Files verwijderen die je in Mijn Documenten vind. Instaleer Vice City opnieuw zodat de bestanden weer terug komen zodat je het spel weer kan spelen. ;)

Ik heb ook de User Files verwijderd!

Maar moet ik dan ook de Models en Skins enzo. verwijderen,die van de Deluxe komen?

Ik heb ook de User Files verwijderd!

Maar moet ik dan ook de Models en Skins enzo. verwijderen,die van de Deluxe komen?

Nee, die bestanden moet je laten staan! Dat zijn de mod bestanden, als die er niet zijn kun je VC niet starten. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Oh..Ik heb ze gister al verwijderd..Doet die mod het daarom nog steeds niet?

Want net heb ik Vice City weer opgestart,en deed de mod het weer niet..

Edit: Aahh..Ze staan er weer in ^_^

Bewerkt: door Bossinkje
  • 1 year later...
Geplaatst:

Ik heb um ook gedownload,

als ik dan kijk bij de ReadMe vul ik precies in wat er moet staan

en dan staat er het volgende:

Cannot open file "C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/gta-vc.exe" het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt.

wat moet ik nu doen dan?

• 5 weken later...
Geplaatst:

als ik mods in gta vice city geinstaleerd heb en een game wil starten dan sluit vice city plotseling af. :cry:

als iemand bekent is met dit probleem mail me naar jesperklippel@zeelandnet.nl

ik zal eerst vice city opnieuw instaleren misschien helpt dat

Groeten jesper :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...