samin00 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 hee iedereen dit heeft helemaal niks met gta iv te maken maarre ik wil graag die meteal gear online doawnloaden binnenkort maar dan moet je ook een konami id hebben (die is gratis)kan iemand me effe een link geven en oja nog 3 dingetjes 1.ik weet dat dit op een andere plek hoort maar gta iv general is de enige plek waar ik kijk 2.hee iedereen ga niet zo dom zitten te reageren doe gewoon normaal 3.mods willen julie dit alsjeblieftttttttttt niet sluiten of ergens anders zetten Reageren
Ikkes Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Hey Samin00, Ik neem aan dat je het hier over de Metal Gear Online BETA hebt die vanaf vandaag te downloaden is in de Playstation Store? Als dat zo is dan heb je zover ik weet geen Konami ID nodig en gaat alles gewoon via je Playstation Network account. Dit is overigens de site van konami, maar nogmaals: Je hebt dit niet nodig . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.