Jump to content

God of War

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er goed uit, Mooie achtergrond en een mooi ingeblende render. Alleen zou ik zelf het woorde "By" weglaten en Je naam ietsje groter maken.

Ik geef je een 7/10

Geplaatst:
Alleen zou ik zelf het woorde "By" weglaten en Je naam ietsje groter maken.

Lijkt mij niet nodig, is precies groot genoeg, en het woord 'by' kun je er makkelijk in laten. De een kiest daar wel voor, de ander niet. Daar moet je deze sig niet op afdwingen vind ik, maargoed.

Ik vond het een prachtige sig toen ik hem voor het eerst zag, maar als je er eventjes naar kijkt vind je toch een paar onzuiverheden. De render is dubbel, of zie ik nou scheel? Bij zijn gezicht kun je het goed zien. Ik weet niet of je dit zo bedoelde, maar het komt niet heel mooi bij mij over. Verder is je tekst goed vervaagd, zodat de wolken er doorheen barsten. Dat geeft een mooi effect. Leuk gedaan met die muur, geef een ruimtelijk effect. Doet het bij mij altijd goed.

Je hebt kwaliteit, maar let op de kleine details. Erg jammer bijvoorbeeld dat het gezicht van de render duidelijk dubbel is. Zo verliest het al gauw zijn waarde bij sommige mensen die er naar kijken.

Ik hou het op een 7/10, nogmaals, let op de details :cya:

Geplaatst:

is wel goed hoor ^^

maar het ziet er inderdaad wel wat dubbel uit.

en volgens mij heb je er niet echt veel aan moeten werken aangezien dat de foto rond de kaft van God of war is :puh:

maar ja ^^ ondaks dat een 6

Geplaatst:
Alleen zou ik zelf het woorde "By" weglaten en Je naam ietsje groter maken.

Lijkt mij niet nodig, is precies groot genoeg, en het woord 'by' kun je er makkelijk in laten. De een kiest daar wel voor, de ander niet. Daar moet je deze sig niet op afdwingen vind ik, maargoed.

Ik vond het een prachtige sig toen ik hem voor het eerst zag, maar als je er eventjes naar kijkt vind je toch een paar onzuiverheden. De render is dubbel, of zie ik nou scheel? Bij zijn gezicht kun je het goed zien. Ik weet niet of je dit zo bedoelde, maar het komt niet heel mooi bij mij over. Verder is je tekst goed vervaagd, zodat de wolken er doorheen barsten. Dat geeft een mooi effect. Leuk gedaan met die muur, geef een ruimtelijk effect. Doet het bij mij altijd goed.

Je hebt kwaliteit, maar let op de kleine details. Erg jammer bijvoorbeeld dat het gezicht van de render duidelijk dubbel is. Zo verliest het al gauw zijn waarde bij sommige mensen die er naar kijken.

Ik hou het op een 7/10, nogmaals, let op de details :cya:

Mijn rate heb ik daar ook niet vanaf laten hangen, maar ik zei alleen hoe ik het zou doen, en niet hoe hij het zou moeten doen. Maar goed, ik blijf dus gewoon bij mijn 7/10. Wat hetzelfde is als jij hebt gegeven. :puh:

Geplaatst:

Aangezien ik niet zoveel meer design is hij idd niet zo mooi. Een aantal maanden geleden maakte ik alleen voetbal-signatures en heb ook mee gedaan aan vele internationale contests. De meesten hier hebben minder ervaring met photoshop en denken dat dit simpele effectjes zijn, wat niet zo is. Want de meesten hier kunnen alleen een beetje brushen en hebben nog nooit gehoord van gradients maps en filters.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...