EXIT Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 hey ik heb hier nog een kaartje liggen met de volgende text op: Medion Type: TV/DVB-T combo kaart Rev ctx953_V.1.4.6 Dit kaartje komt uit (ons moeder) haar computer en ik had graag tv op men HP maar ik heb er drivers voor nodig wie o wie kan mij zo spoedig mogelijk helpen, zelf ben ik druk aan het google maar ik kan niets vinden Reageren
Joriz Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Eerste hit Medion website: http://www.medion.com/nl/ Daar kan je vast en zeker de drivers vinden. Anders kan je ook nog de CD gebruiken die natuurlijk bij de PC zat. Reageren
EXIT Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Driver gevonden en geinstalleert. nu moet ik alleen nog een programma vinden waarmee ik daadwerkelijk tv kan kijken. Reageren
Joriz Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Driver gevonden en geinstalleert. nu moet ik alleen nog een programma vinden waarmee ik daadwerkelijk tv kan kijken. Ik neem aan dat die er gewoon bij zitten. Anders kan je gratis programma's zoals VLC gebruiken. Reageren
EXIT Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Oke ik heb nu net vlc gedownload, zo je nu ook een korte gebruikshandlijding kunne geven, want ik snap er ni veel van. alvast bedankt Reageren
Joriz Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Oke ik heb nu net vlc gedownload, zo je nu ook een korte gebruikshandlijding kunne geven, want ik snap er ni veel van.alvast bedankt Misschien kan je zelf ook even Googlen. Wnat ik geef eigenlijk ook alleen maar antwoorden die je zo met een zoekmachine of op de website van VLC kan vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.