Jump to content

msn schermafbeelding locker !

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo :7

ik heb van een vriend van me een schermafbeelding voor msn gekregen en hij is automatisch in gesteld en hij blijft er voor altijd ook al verwijder ik het _O_ kunnen jullie me alsje alsje blieft helpen want ik ben boos :duh:

mijn msn is nu vernield :cab:

alvast bedankt !! :cry: met heel veel dank _O_

>>> Door SummerBase: Overmaat aan smileys verwijderd... :)<<<

Geplaatst:

Heb je al geprobeert het te fixen door je MSN opnieuw te instaleren? Ik denk dat er verder eigenlijk geen opties zijn :7

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Heb je al geprobeert het te fixen door je MSN opnieuw te instaleren? Ik denk dat er verder eigenlijk geen opties zijn :7

Greetz :sigaar:

dat doe ik nu maar werkt niet :7

Geplaatst:
hallo :7:7

ik heb van een vriend van me een schermafbeelding voor msn gekregen en hij is automatisch in gesteld en hij blijft er voor altijd ook al verwijder ik het _O__O_:7:7:7 kunnen jullie me alsje alsje blieft helpen want ik ben boos :duh::duh:

mijn msn is nu vernield :cab::cry:

alvast bedankt !! :cry::cry: met heel veel dank _O_:schater:

Ga naar Start > Uitvoeren typ in /regedit zoek msn op flikker hem uit het register download opnieuw en installeer hem.

Als dat niet werkt kijk hoe dat bestand heet, en zoek die op in het register.

Btw, ik weet niet of het werkt.

Succes.

Geplaatst:

Het ligt niet aan hem. Maar aan jou. Je kan ook gwn een andere schermafbeelding nemen. Je gaat bij bestanden en neemt een andere.

Geplaatst:

Ik denk dat je ten eerste normaal en rustig moet blijven.

1. Zoek naar Revo-uninstaller op google.

2. Installeer Revo-Uninstaller.

3. Start Revo-Uninstaller.

4. Zoek msn tussen de lijst, en druk op de knop uninstall.

5. Wanneer hij klaar is met de uninstall, doe dan een scan daarna vind hij alle sleutels die niet op je computer hoeven te staan. Selecteer deze en verwijder ze. Daarna krijg je nog een paar sleutels zoals start menu sleutels. Selecteer deze ook en verwijder deze ook. Daarna start je je computer opnieuw op, en ga je msn opnieuw installeren. Als dit niet werkt, vraag je "vriend" hoe je deze als nog kan verwijderen.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat je ten eerste normaal en rustig moet blijven.

1. Zoek naar Revo-uninstaller op google.

2. Installeer Revo-Uninstaller.

3. Start Revo-Uninstaller.

4. Zoek msn tussen de lijst, en druk op de knop uninstall.

5. Wanneer hij klaar is met de uninstall, doe dan een scan daarna vind hij alle sleutels die niet op je computer hoeven te staan. Selecteer deze en verwijder ze. Daarna krijg je nog een paar sleutels zoals start menu sleutels. Selecteer deze ook en verwijder deze ook. Daarna start je je computer opnieuw op, en ga je msn opnieuw installeren. Als dit niet werkt, vraag je "vriend" hoe je deze als nog kan verwijderen.

Ik ga het nu proberen hartelijk bedankt en dat is mijn vriend niet ik word ziek van hem

sorry maar nu snap ik het echt niet want na het scan staan der een paar andere dingen zoals windows en ik twijvel want het kan tog gevaarlijk zijn hkey_user ik weet het niet hoor :7:-( en na dat komt nog c:/documents and settings met nog meer rare dingen :-(:-(

Bewerkt: door iamyourghost
Geplaatst:

Dat zijn sleutels die door de user zijn aangemaakt, deze zitten in Windows. Ik gebruik vaak het programma om hardnekkige programma's te verwijderen. Af en toe zie je wel eens extensies zo als. .doc, deze kan je beter laten staan. Voor de rest kan het programma weinig kwaad.

Maar kijk der is een hele lange lijst zoals firewall en grote mappen met de naam zoals Windows dat is niet goed tog ? :7 en nog meer en mijn ma gaat flippen als ze weer hoort dat er iets ergs met mijn pc is :duh:

Het word nog erger ik kan zelfs niet meer op mijn msn account en hotmail nu raak ik wel in paniek en is de kans groot voor iets

>>> Door RonaldVC: Posts samengevoegd. Gebruik in het vervolg de "edit" knop, als je iets aan je post wilt toevoegen. Dubbelposten op het forum in niet toegestaan.<<<

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Probeer eens te scannen met A² (A-squared) anti-virus scanner.

Dit is een gratis virus scanner, met de nieuwste virus definities in hun database.

Anders moet je naar een Hijack forum gaan, en daar een log plaatsen, zij kunnen je nog beter helpen.

Geplaatst:

Je hebt waarschijnlijk een EXE file geopend van die vriend, is een soort 'hack' voor msn. Wat normaal gezien werkt is dit; Je moet naar C:\Documents and Settings\'Naam van je account'\Application Data\Microsoft\MSN Messenger gaan en dan even alle mappen en bestanden wissen. Lukt dit niet, zeg het dan even want ik had hier nog een fix voor geloof ik, maar die moet ik dan zoeken.

Je hebt waarschijnlijk een EXE file geopend van die vriend, is een soort 'hack' voor msn. Wat normaal gezien werkt is dit; Je moet naar C:\Documents and Settings\'Naam van je account'\Application Data\Microsoft\MSN Messenger gaan en dan even alle mappen en bestanden wissen. Lukt dit niet, zeg het dan even want ik had hier nog een fix voor geloof ik, maar die moet ik dan zoeken.

maar dat truuk werkt niet want ik zie mijn account niet mag ik graag die unistaler :Y

En een truuk wat ik iedere dag moet doen is taakbeheer en dan een verborgen bestand genaamd app taakbeheren en dan pas . maar dat kan ik niet elke dag doen :duh:

Bewerkt: door iamyourghost

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...