leeuw467 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) hallo , ik heb een probllempje ik heb san andreas op ps2 als ik naar het tattoo parlor van san fierro ga dan kun je kiezen tussne de tattoo's van las venturas. maar san fierro heeft normaal andere.(bij san fierro kan ik alleen de tattoo's kopen van las venturas). misschien kunnen jullie helpen alvast bedankt. Bewerkt: 16 april 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Tja, of een bug of je hebt het verkeerd gezien? OTTO Reageren
Bling Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 In de PS2-versie van het spel hebben de makers destijds een klein foutje gemaakt, omdat de gele marker van de tattoo parlor in San Fierro naar het interieur van die van Los Santos leidt, in plaats naar die van San Fierro. Dit verklaart waarom je in San Fierro dezelfde tattoos kan kopen als in Los Santos. Gelukkig bestaat er wel een mogelijkheid om alsnog de "verborgen" tattoos te krijgen, maar hiervoor zul je in het Hidden Interior Universe moeten duiken. Hoe dit precies in zijn werk gaat, wordt in deze gids uitgelegd. Voor meer informatie over deze bug, kun je ook op deze pagina van WikiGTA terecht. P.S. Nogmaals: dit geldt alleen voor de PS2-versie. Reageren
Hackman Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Dan heb ik dat ook... Maar gelukkig hoef ik geen tattoo's Bewerkt: 17 april 2008 door hackman Reageren
cj101 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 en je ziet ze ook nooit alleen als je je shirt uit doet Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 en je ziet ze ook nooit alleen als je je shirt uit doet Dat is in het echte leven toch ook, je ziet ze niet als ze op je rug zitten. GTA Is wel real-life hoor Reageren
cj101 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 das waar maar wie gaat er nou met een blote buik op straat lopen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) das waar maar wie gaat er nou met een blote buik op straat lopen CJ denk ik Maar on- Dat is jammer dat je dat niet kan Hieronder: Dat is ontopic! Bewerkt: 17 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Bling Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 das waar maar wie gaat er nou met een blote buik op straat lopen In tegenstelling tot wat velen denken, dient een tattoo niet altijd om stoer mee te doen. Vaak heeft het ook een betekenis voor jezelf, of vind je het gewoon mooi. Je zet ze omdat jij dat wilt / mooi vindt, en niet omdat anderen dat vinden. CJ denk ik Maar on- Dat is jammer dat je dat niet kan Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar als je denkt dat CJ niet in zijn blote buik over straat kan lopen, dan zit je fout. In je wardrobe kun je kledingstukken verwijderen, en zo ook je trui/t-shirt (torso). Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan. Ik heb de bug in mijn vorige post al beschreven. Als daar nog vragen of opmerkingen over zijn, dan kun je die in dit topic kwijt. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar als je denkt dat CJ niet in zijn blote buik over straat kan lopen, dan zit je fout. Nee met on- bedoel ik met ontopic: het is jammer dat je dezelfde tattoo's hebt Reageren
sniper rifle Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) das waar maar wie gaat er nou met een blote buik op straat lopen OG loc Aleen loopt hij niet op straat maar maakt schoon in de Marina Burger shot of vlucht in een Vortex + kart weg voor CJ en Madd dogg Bewerkt: 17 april 2008 door sniper rifle Reageren
raymono Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 das waar maar wie gaat er nou met een blote buik op straat lopen OG loc Aleen loopt hij niet op straat maar maakt schoon in de Marina Burger shot of vlucht in een Vortex + kart weg voor CJ en Madd dogg CJ heeft bij mij een blote buik omdat ik dan een kledingstuk aan doe en als ik de PS2 uit doe en dan weer aan zet dan is dat kledingstuk weg ???? darom heeft mijn CJ een blote buik Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 das waar maar wie gaat er nou met een blote buik op straat lopen OG loc Aleen loopt hij niet op straat maar maakt schoon in de Marina Burger shot of vlucht in een Vortex + kart weg voor CJ en Madd dogg CJ heeft bij mij een blote buik omdat ik dan een kledingstuk aan doe en als ik de PS2 uit doe en dan weer aan zet dan is dat kledingstuk weg ???? darom heeft mijn CJ een blote buik Save je je game dan wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.