Jump to content

Nederlandse gta 4 review?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

weten jullie of er al een nederlandstalige review uit is of binnenkort uitkomt in een magazine??

gr

Mastala

Geplaatst:
in OPM komt er een.

In de PU vast ook wel

weet je wanneer deze 2 magazines uitkomen?

De PU ligt 18 april (morgen dus) in de winkel en de OPM op 24 april

Geplaatst:

@Hierboven: Ik deel je verwachting dat in de aankomende PU Geen review zal zitten over GTA: IV alleen maak je wel een paar foutjes.

Ten eerste laat je de cover zien van April, welke dus eind maart uitgekomen is, eveneens de link. Wat er in de PU van morgen staat kan je hier zien. Waar dus niets over GTA:IV staat, maar hopen dus maar dat ze dit "achter de hand" houden :Y .

Geplaatst:

Ik dacht idd niet dat er een review inkomt.. Maar we zullen het zien. Meestal krijgen de leden hem een dag eerder (ik dus ook) dus ik zal het laten weten als er iets in staat. Maar verwacht er maar niets van..

Geplaatst:

Volgens mij wel.. (ik houd het eerlijk gezegd nooit bij op welke datum ik hem krijg) Maar ik heb hem nu ook nog niet gehad dus ik denk dat ik hem ook morgen krijg.. :(

Geplaatst:
Volgens mij wel.. (ik houd het eerlijk gezegd nooit bij op welke datum ik hem krijg) Maar ik heb hem nu ook nog niet gehad dus ik denk dat ik hem ook morgen krijg.. :(

ben net lid geworden :tu:

Geplaatst:
OPM komt op 29 april uit dus op release van GTA IV.

Heb eigenlijk liever wat eerder, maar ik kan dat K*T blad nergens vinden :puh:, Want dan kan ik alvast alles lezen hoe goed die game wel niet is :puh:

Geplaatst:

pff.. kwam er maar een nederlands blad uit waarmee ik de vakantie zoet mee ben (ben van 25 april tot 3 dage na de release op vakantie):S

Geplaatst:

OPM komt inderdaad met een review van GTAIV! En tis ook een birthday special, en OPM kennende, kunnen we daar inmens grote dingen van verwachten...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...