mastala Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 In de PU heeft het al gestaan.... ja, maar geen review tog? en volgens mij ook nog geen preview Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 In de PU heeft het al gestaan.... ja, maar geen review tog? en volgens mij ook nog geen preview Ze hebben wel een preview gehad ion de PU. In het nummer van deze maand, dat ik vandaag door de bus kreeg, stond wel een stuk over de Multiplayer. Is wel het lezen waardo hoewel er niets extra nieuws inzit. (behalve dan dat ie headsets ondersteund maar dat is logisch). Als je hem leest krijg je helemaal zin om hem te spelen! Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Me moeder is net in Kerkrade. Heb haar even opgebeld of ze de Power Unlimited wilt meenemen! Goed gedaan of niet? Ciao Reageren
FerryN Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 In de PU stond in het boekje Nummer 171, en een multiplayer preview in boekje nummer 173. Op 29 april staat op PU.nl de review van GTA IV, maar dna is iedereen GTA aan het spelen Ofcourse. Greetz Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Hallo Ik had een vraagje?! Is het zo dat maandag 28april alle gamewebsites (nederlandse) een review van gta plaatsen om 24:00 snachts dus eigenlijk op dinsdag 29april om 0:00 ??? Of komen die reviews pas in de loop van de dag op 29 april ?? Reageren
pim87 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 HalloIk had een vraagje?! Is het zo dat maandag 28april alle gamewebsites (nederlandse) een review van gta plaatsen om 24:00 snachts dus eigenlijk op dinsdag 29april om 0:00 ??? Of komen die reviews pas in de loop van de dag op 29 april ?? Ik denk dat dat gewoon per gamesite verschillend zal zijn. De meeste sites update hun site in de loop van de ochtend. Reageren
ajax-lord Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 dindsdag in veronica magazine (wij hebben hem als gids) paar weken geleden was een previeuw maar ik hoop dat hij er in staat is niet langer dan 1 of 2 paginas maar beter dan niets Reageren
LangeDraak Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 dindsdag in veronica magazine (wij hebben hem als gids) paar weken geleden was een previeuw maar ik hoop dat hij er in staat is niet langer dan 1 of 2 paginas maar beter dan niets Dat bedoel ik.... Is het al dinsdag Reageren
ajax-lord Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 dindsdag in veronica magazine (wij hebben hem als gids) paar weken geleden was een previeuw maar ik hoop dat hij er in staat is niet langer dan 1 of 2 paginas maar beter dan niets Dat bedoel ik.... Is het al dinsdag aankomende hea een week voro de release Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.