Kloep Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Onderwerp: Comedy Soort design: Signature Size design: max 500x150 Render: mag Animatie: mag Premade: mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Ik post hem na jouw. Bewerkt: 17 april 2008 door RonaldVC
Kloep Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 soow, snel gereageerd, wanneer kun je hem inleveren?
Unmountable Tijmen Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Nu Hier is hij: Veel succes nogmaals
Kloep Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) Unmountable Tijmen: Kloep: En nu iedereen stemmen maar. Bewerkt: 17 april 2008 door Kloep
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Huren jullie allebij dezelfde persoon in om je sig te maken ofzo? Bijna identiek deze twee. Ik heb er vrij weinig op aan te merken, mooi vind ik ze niet, maar dat terzijde. Jullie zijn nog beginners, dus dat hou ik natuurlijk naast me. Unmountable (wat het ook moge betekenen), ik vind dat je die vage britse acteur beetje slordig hebt uitgeknipt. Hij loopt door de outline heen, maar doordat je hem erg veel tolerantie hebt gegeven, komt dat niet mooi tot z'n recht. Dat je hem vervolgens ook nog zijn tong naar me uit laat steken aan de linkerkant, zogenaamd schuilend achter een layer, vind ik ook niet erg spontaan. Bij Kloep komt het allemaal op hetzelfde neer, maar Will steekt geen tong naar me uit, en is wat beter uitgeknipt. De achtergrond doet me denken aan The Fresh prince of Bell-Air, alhoewel ik de tekst die daarop gebaseerd is aan de rechterkant maar moeilijk kan lezen. Voor jullie allebij nog een hoop "praktische ervaring opdoen" voor de boeg. Let op kleine schoonheidsfoutjes in je sig. Dat kan al snel een punt meer of minder opleveren. Ik stem in dit geval voor Kloep
.Phobia Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 ik vind ze allemaal wat te leeg maarja ^^ das mijn mening ^^ maar ik vind die van kloep toch wel het beste, en ja idd je zou zeggen dat jullie allebij de zelfde persoon hebben gehuurt XD stem : kloep
Kloep Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 dank u, dank u En dit komt waarschijnlijk doordat UT mij alles heeft geleerd. =] mvg, Kloep
GTA Haas Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Unmountable TijmenJe singature is best wel leeg de lettertype is niet zo mooi en jou achtergrond kleur is niet zo mooi,de rest is wel goed gelukt een 5.3/10 KloepJou signature is ook best wel leeg zoals Unmountable Tijmen de lettertype is mooi gedaan de achtergrondkleur is mooi ik geef jou een 5.9/10 Mijn stem:Kloep MVG. GTA Player10
Hackman Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik stem op Kloep omdat ik die van UT niet zo mooi vind... Waarschijnlijk omdat de tekst over de herhaling gaat dat valt te veel op en is lelijk... Kloep ik raad jou aan om niet op te slaan als JPEG want de resolutie is er onder gaan lijden... Beter PNG of JPEG met de resolutie hoog, maar ik denk dat jij zo niet weet hoe je dat moet doen... Kan je wel vertellen dat het ergens staat als je opslaat... Als je hem als JPEG hebt gedaan dan komen er van die smerige pixels om de tekst... Misschien nog een ander font maar verder is het okee!
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik stem op Kloep omdat ik die van UT niet zo mooi vind... Waarschijnlijk omdat de tekst over de herhaling gaat dat valt te veel op en is lelijk... Kloep ik raad jou aan om niet op te slaan als JPEG want de resolutie is er onder gaan lijden... Beter PNG of JPEG met de resolutie hoog, maar ik denk dat jij zo niet weet hoe je dat moet doen... Kan je wel vertellen dat het ergens staat als je opslaat... Als je hem als JPEG hebt gedaan dan komen er van die smerige pixels om de tekst... Misschien nog een ander font maar verder is het okee! Schattebout, die van Unmountable is ook JPG. Dat zou in dit geval dus niets uit te hoeven maken. Sorry van de offtopic, ik had al gestemd :$
Hackman Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Alleen UT heeft de resolutie hoog gezet bij het opslaan...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Gewoon als JPEG opgeslagen
Recommended Posts