raymono Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 die van unable-tijmen odso is mooier vindt ik
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 UT: Mr. Bean, zeker humor!! Maar, ik vind hem leeg, geen leuke achtergrond bla bla bla. Kloep: Bel Air, kijk ik wel is. Het is wel geinig ja Alleen het lettertype is niet echt leesbaar. Stem: Uh........ hmmmmmmmmmm Kloep, sorry UT, maar jouwe is een beetje kaal.....
Kloep Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 helaas tellen de laatste 2 stemmen niet meer, Het stemmen was tot en met gisteren. Het wachten is op een moderator die dit topic sluit. mvg, Kloep
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Wie zou er gewonnen hebben?
Remcogangsta Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Kloep: Beetje leeg maar voorderest wel mooi Cijfer: 7,3 UT: Meneer smith is een beetje wazig en de signature loopt daardoor over met wazigheid voorderest goede kleuren gebruikt Cijfer: 6,3 Remco Edit: 't is gewoon een cijfer niet meer om te stemmen, misschien leren jullie er nog wel wat van. Bewerkt: 20 april 2008 door Remcogangsta
Jay; Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) 'Rate + stem' De edit-knop. Bewerkt: 20 april 2008 door Jay;
2fast{0} Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 die van unable-tijmen odso is mooier vindt ik UT: Mr. Bean, zeker humor!! Maar, ik vind hem leeg, geen leuke achtergrond bla bla bla.Kloep: Bel Air, kijk ik wel is. Het is wel geinig ja Alleen het lettertype is niet echt leesbaar. Stem: Uh........ hmmmmmmmmmm Kloep, sorry UT, maar jouwe is een beetje kaal..... De winnaar van deze battle moet een PB sturen naar een moderator van dit sub-forum. Doet hij/zei het niet dan krijgt hij/zei geen punt.
Kloep Geplaatst: 20 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Al gedaan, naar .Levi. Maar ik krijg maar geen reactie, ksal ook maar ff een PB sturen naar RonaldVC dan. mvg, Kloep
.Levi. Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Zodra je een PB naar één van de moderators hebt gestuurd dan word je topic sowieso in behandeling genomen, dus maak je daar maar geen druk om. Battle afgelopen winnaar Kloep! +1 punt voor jou, gefeliciteerd. Helaas verliezer Unmountable Tijmen -1 punt voor jou en daarmee verlaat je de Ranking. Volgende keer beter. Closed en ranking updated.
Recommended Posts