Jump to content

Kloep vs Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst:

UT: Mr. Bean, zeker humor!! :Y:schater: Maar, ik vind hem leeg, geen leuke achtergrond bla bla bla.

Kloep: Bel Air, kijk ik wel is. Het is wel geinig ja :puh: Alleen het lettertype is niet echt leesbaar.

Stem: Uh........ hmmmmmmmmmm Kloep, sorry UT, maar jouwe is een beetje kaal.....

Geplaatst:

helaas tellen de laatste 2 stemmen niet meer, Het stemmen was tot en met gisteren. Het wachten is op een moderator die dit topic sluit.

mvg,

Kloep

Geplaatst: (bewerkt)

Kloep: Beetje leeg maar voorderest wel mooi

Cijfer: 7,3

UT: Meneer smith is een beetje wazig en de signature loopt daardoor over met wazigheid voorderest goede kleuren gebruikt

Cijfer: 6,3

Remco

Edit: 't is gewoon een cijfer niet meer om te stemmen, misschien leren jullie er nog wel wat van.

Bewerkt: door Remcogangsta
Geplaatst:
die van unable-tijmen odso is mooier vindt ik
UT: Mr. Bean, zeker humor!! :Y:schater: Maar, ik vind hem leeg, geen leuke achtergrond bla bla bla.

Kloep: Bel Air, kijk ik wel is. Het is wel geinig ja :puh: Alleen het lettertype is niet echt leesbaar.

Stem: Uh........ hmmmmmmmmmm Kloep, sorry UT, maar jouwe is een beetje kaal.....

De winnaar van deze battle moet een PB sturen naar een moderator van dit sub-forum. Doet hij/zei het niet dan krijgt hij/zei geen punt. :)

Geplaatst:

Al gedaan, naar .Levi.

Maar ik krijg maar geen reactie, ksal ook maar ff een PB sturen naar RonaldVC dan.

mvg,

Kloep

Geplaatst:

Zodra je een PB naar één van de moderators hebt gestuurd dan word je topic sowieso in behandeling genomen, dus maak je daar maar geen druk om. :)

Battle afgelopen winnaar Kloep! +1 punt voor jou, gefeliciteerd. ;) Helaas verliezer Unmountable Tijmen -1 punt voor jou en daarmee verlaat je de Ranking. Volgende keer beter.

Closed en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...