Jump to content

personages


delidadas

Recommended Posts

Ik neem aan, dat je dat denkt, aangezien er 22 personages genoemd worden op WikiGTA? Als dat zo is, dan is het niet waar. WikiGTA schrijft alleen de personages waar we wat over horen op, dus de lijst wordt continu aangevuld.

In SA zaten 42 personages, dus ik denk dat er nog wel wat personages bijkomen in GTA IV. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan, dat je dat denkt, aangezien er 22 personages genoemd worden op WikiGTA? Als dat zo is, dan is het niet waar. WikiGTA schrijft alleen de personages waar we wat over horen op, dus de lijst wordt continu aangevuld.

In SA zaten 42 personages, dus ik denk dat er nog wel wat personages bijkomen in GTA IV. :)

ik denk ook dat er meer dan 22 kome zene

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat er meer dan 22 komen zeker

Ik weet wel zeker dat er meer als 22 komen. 22 is heel weinig in vergelijking als met GTA SA. En daar vond ik het personages aantal al klein :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat er meer dan 22 komen zeker

Ik weet wel zeker dat er meer als 22 komen. 22 is heel weinig in vergelijking als met GTA SA. En daar vond ik het personages aantal al klein :puh:

Inderdaad, er zullen er veel meer dan 22 zijn, alleen is niet alles van te voren bekend

Link to comment
Delen op andere websites

22 personages is ook prima.

Maar dan een relatie die een stuk langer duurt en dieper gaat per personage.

Dan is het helemaal niet erg als je er maar 22 hebt.... Zolang de personages niet statisch zijn dan kan het ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil dat er meer dan 50 personages in gta4 zitte

Het spel zal er heus niet door veranderen hoor :N

Het maakt niet uit dat er maar 22 personages zijn, als er maar niet op straat 22 verschillende mensen zijn,

Dat zou namelijk wel een beetje minder zijn.

Maar goed ik vind 22 vrienden,vijanden enz. meer dan zat.

Link to comment
Delen op andere websites

er komen heus wel meer, rockstar verteld natuurlijk niet gelijk alles. en met personages word niet bedoelt het aantal verschillende ventjes op de straten. in een preview heeft ook al gestaan dat je niet alleen wapens kan kopen bij little jacob volgens mij, dus dat geeft al wat meer personages. en zo kan je nog wel even doorratelen

Bewerkt: door danielb
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil dat er meer dan 50 personages in gta4 zitte

Het spel zal er heus niet door veranderen hoor :N

Het maakt niet uit dat er maar 22 personages zijn, als er maar niet op straat 22 verschillende mensen zijn,

Dat zou namelijk wel een beetje minder zijn.

Maar goed ik vind 22 vrienden,vijanden enz. meer dan zat.

22 is da niet wat te weinig voor gta4 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen ongeveer 100 personages in de game zitten :cya:

hoe weet jij dat :D:7

Is in een preview gezegd..

Ik zal ff zoeken welke :puh:

@ hierboven: daarmee tellen ook denk ik die mensen mee die bv in de trailers meespelen en die op de website van OUR-OWN-REALITY.COM staan.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...