Flame^ Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Stinger drop script by [XII]Flame^ Dit script spawnt een stinger achter je auto wanneer je op "x" drukt, net zoals de STINGER DROP MOD van PatrickW. Stingers worden verwijderd wanneer je uit je auto stapt en/of wanneer je de server verlaat. Screenshots Download http://community.mtasa.com/index.php?p=res...ails&id=125 Installatie Sla de file "stinger.zip" op in je server/mods/deathmatch/resources folder op. Start mtaserver.exe (mits niet gestart) Log ingame in en open het admin panel en start de resource "stinger" Have fun =) Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 is er een ook singelplayer versie van deze? zo ja:wie wat waar? Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 is er een ook singelplayer versie van deze?zo ja:wie wat waar? http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=217172# Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Nice scriptje zal hem ook eens toevoegen in me server met een paar kleine aanpassingen ( als dat mag ) off-topic: jammer dat dit forum zo rustig is Bewerkt: 18 april 2008 door Simbad De Zeeman Reageren
Argon Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Nice scriptje zal hem ook eens toevoegen in me server met een paar kleine aanpassingen ( als dat mag ) off-topic: jammer dat dit forum zo rustig is Dat is het zeker Simbad De Zeeman. Flame^, zeer mooi script Maar zou je niet beter doen dat de stinger's verwijderd worden als je de server verlaat of als je een nieuwe dropt? Want het is wel handig denk ik als hij kan blijven wanneer je uit je auto gaat. Reageren
Wrieh Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Nice scriptje zal hem ook eens toevoegen in me server met een paar kleine aanpassingen ( als dat mag ) off-topic: jammer dat dit forum zo rustig is Dat is het zeker Simbad De Zeeman. Flame^, zeer mooi script Maar zou je niet beter doen dat de stinger's verwijderd worden als je de server verlaat of als je een nieuwe dropt? Want het is wel handig denk ik als hij kan blijven wanneer je uit je auto gaat. Dit script is zeker voor MTA DM? Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Goh! hoe raad je het! Lua roeleert de pan uit! Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Nice work Flame Kom je niet in resource problemen als de speler stingers blijft droppen, maar de auto nooit verlaat.. Dan blijven ze allemaal liggen. Daarom heb ik het voor de single playerversie destijds zo gemaakt, dat ze na een vaste tijd weer verdwijnen.. Reageren
Flame^ Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Als je een nieuwe stinger maakt wordt de oude automatisch verwijdert, geldt ook voor als je uit je auto stapt . Ik upload binnenkort ook een nieuwe versie van het script, waarin wat bugs gefixed zijn en je ook kan kiezen of je een lange of korte stinger wilt . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 hij doet het niet :S , ik heb hem gewoon toegevoegt aan die folder waarin ook allemaal ander .rar bestanden staan. hoe komt dit? Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 hij doet het niet :S , ik heb hem gewoon toegevoegt aan die folder waarin ook allemaal ander .rar bestanden staan. hoe komt dit? Als ze in de map staan, dan laadt de server ze, maar start ze niet. Om hem te starten typ je in de server: start naamvanstingerresource bv: start stingerdrop ik weet niet precies hoe die resource heet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.